|
||||
|
||||
ב-ד-י-ו-ק מה שמקומם את הציבור שנותן באמצעי התקשורת בכללה אמון בינוני מאוד (3.1 מתוך 5), והציבור אכן נוהר פחות ופחות לדוכני העיתונים, המספקים לו מבחר דל של עיתנים, כולם כתובים ע"י אותה "ברנז'ה", ונוטש את אותה תקשורת המונים שהוא נאלץ לצרוך אתמול מחוסר ברירה. |
|
||||
|
||||
פחות מפחות ופחות. איך הצלחת למצוא עדויות לנטישה1 בכתבה הנ"ל (ועוד ע"י קשר סיבתי)? "מחקר, בנושא צריכת חדשות באינטרנט, מגלה, כי רוב צרכני החדשות ברשת אינם עושים זאת במקום קריאת עיתונים או צפייה בחדשות בטלוויזיה אלא בנוסף לפעילויות אלה." _____________ 1 וגם הבודדים שכן נוטשים: מה ההבדל המהותי בין קריאת "ידיעות אחרונות" לבין גלישה ב-YNET? |
|
||||
|
||||
מגמת ההתחזקות של האינטרנט, על חשבון קריאת עיתונים יומיים - נמשכת זו השנה השנייה: למשל: שיעור החשיפה של "ידיעות אחרונות" בימי חול, הסתכם ב-2004 ב-42.5%, לעומת 44.6% ב-2003. "מעריב", הגיע לשיעור חשיפה יומי בסך 23.6% בשנת 2004, לעומת 25.2% בשנת 2003. גם שיעור החשיפה של "הארץ" רשם ירידה, והסתכם ב-2004 ב-7%, לעומת 8.1% בשנת 2003. |
|
||||
|
||||
שלא לדבר על זה שבאינטרנט יש תגובות, שאם יודעים לברור בינן היטב את אלו שבאמת נוגעות לעניין ולא סתם מתלהמות לעיתים ניתן להפיק מהן הרבה יותר מידע מאפשר מהכתבה עצמה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |