|
||||
|
||||
א'. כיוון שברור שאין מקובל שאדם ילך עירום כביום היוולדו ברחובה של עיר, רק בגלל שכך נח לו, ועליו להתחשב ברגשות האחרים. ולא לחינם במדינות מתוקנות בעולם יש חוק שאף אוסר על כך, שהעוברים עליו מחויבים בקנס כספי או למאסר זמני. ב'. כיוון שברשות הרבים יש לקבל את המכנה המשותף הרחב. ועובדה היא כי אין לבוש סביר מהווה עלבון ללובש אותו, שכן בחורף כשקר כולם לובשים כך ואילו לבוש לא סביר מפריע וצורם לשני, הרי יש לנהוג בדרך זו עד כמה שהדבר נוגע לרשות הרבים. |
|
||||
|
||||
כאמור, לבוש סביר אינו מהווה עלבון ללובש אותו. יש פעמים שאנשי עסקים נאלצים להתלבש אלגנטי גם כשזיעה קרה ניגרת מהם בחום הקיץ הלוהט. כנ''ל גם חיילים כי אלה המדים שיש להטות עליך בסבירות הגיונית גם אם חם לך מאוד. מכאן ועד ללבוש החרדי, הדרך להבנתם קרובה מאוד. |
|
||||
|
||||
זיעה קרה בחום הקיץ הלוהט היא דוקא משהו מבורך. |
|
||||
|
||||
גם סבירות הגיונית |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |