|
||||
|
||||
צא וחשוב: צריך להתקין רכיב תקשורת (קווית או אלחוטית) במכונה. צריך שמערכת-החיובים תציג זמינות של הרבה מעל 99%. ומה מרוויחים מזה? עדיין צריך להגיע אל המכונה בתדירות גבוהה כדי לחדש את מלאי הסחורה. האמנם צפוי הגידול במכירות לכסות את ההוצאות? |
|
||||
|
||||
מה שמרוויחים מזה הוא בידול מול המתחרים (עד שהם ישיגו פתרון דומה) ותדמית של מוביל טכנולוגי שמשיק שירותים חדשניים, שלא לדבר על העמלות מהמכירה, שבנקודות מכירה מסוימות יכולות להיות הכנסה משמעותית. אין לי מושג מה העלות של מקלט סלולרי מהסוג שנדרש להתקין בכל מכונה (לדעתי זמינות מערכת החיובים איננה בעייתית כבר היום), אבל אפשר להוריד חלק מהעלות הזאת מתקציבי הפרסום והשיווק העצומים של חברות הסלולר שכן שירות כזה עשוי לתרום לתדמיתן הרבה יותר מעוד שלט חוצות או תשדיר פרסומת בערוץ 2. |
|
||||
|
||||
מה שיגדיל מאד את המכירות הוא ביטול הצורך להזדקק לכסף קטן. כיום הרבה יותר קל להשיג טלפון סלולרי מאשר מטבע של 5 ש"ח. |
|
||||
|
||||
סביר להניח שזה רק ההתחלה, ובשלב זה העסק עדיין לא כדאי כלכלית. מתי שהוא יהיה גם אפשר למלא דלק ולחייב את חשבון הפלאפון, וכו וכו. מעין כרטיס אשראי נוסף. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |