|
||||
|
||||
כתבה נחמדה. אבל לא מדויקת,היום בעידן המחשב ההופעות החיות הן לא בידוק חיות. תופים שמפעלים טריגרים ומה שהקהל בעצם שומע זה דגימה של התופים של פינק פלויד למשל... טריגרים של סאטנד שיושבים ב mpc.... הרמוניות שיוצאות מהמודול של הקלידן. קומפרסורים,אפקטים,הרמוניזרים יו ניימ איט.... בהופעה יש לא רק את הפן המוזיקלי אלה המון מן הפן הויזואלי. התאורה היום בהופעות היא פשוט משהו בילתי יאמן. וכמובן ששום מערכת ביתית לא יכולה לחקות 6-8 סאבים של eaw שעושים נעים בבטן... |
|
||||
|
||||
שמקליטים כמעט כל הופעה חיה שלהם. כמה שעות לאחר ההופעה כבר ניתן להשיג את ההופעה כמו שהיא. או לחכות כחודש ואז היא יוצאת כמו כל דיסק לאחר מאסטרינג. ny אני סאונדמן Live ומה שהכי נפוץ היום זה כדלקמן: לשים active spliter box (http://www.whirlwindusa.com/i1/as8x4.jpg) ואז לשלוח משם את הסיגנלים מהבמה לפרו טולס( http://www.protools.com/),והטכנאי בעצם עושה מה שהוא רוצה ולא תלוי במה שקורה במיקסר פרונט. השיטה השניה היא להוציא סיגנל מהדירקט אווט של המיקסר פרונט למכשיר הקלטה מבוסס - הארד דיסק(http://www.fostexinternational.com/docs/products/d24...) או לכמה מכשירי הקלטה מבוססי dat ואז מתבצע מיקס באולפן שבו מנקים ומוסיפים. ההופעות היחידות שאינן זוכות לטיפול הם בוטלגים של הטכנאים עצמם(הקלטה מהמטריקס של המיקסר למיני דיסק למשל) או הקלטות של הקהל עצמו. לדוגמא טובה של הקלטה שכן עברה טיפול אולפני ועדיין נשמעת מצוין ואוטנטית לחלוטין הטו אוזן ל porcupine tree - coma divine לילה טוב |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |