|
||||
|
||||
ו..? אגב, למרות שכאמור אני נוסע במוניות דרך קבע במסגרת עבודתי, עד היום לא שמתי לב לשם תחנת המוניות בה עובד הנהג שבמקרה סימנתי לו לעצור. |
|
||||
|
||||
ואם אני הייתי נתקל בנהג מונית מאוד בעייתי אני הייתי שם לב מאיזו תחנה הוא הגיע. כנראה שאתה מרוצה מהאיכות ולא רואה צורך להתלונן. אגב, אם מדובר על הונאה, ניתן לתבוע בבית משפט לתביעות קטנות. יותר זול ויותר הגיוני משימוש בפיקוח של המדינה שלא תורם כלום. |
|
||||
|
||||
1. ואם הוא לא הגיע מתחנה? יש גם נהגי מוניות עצמאיים. 2. הזמן, האנרגיה והכסף שיידרשו ממני כדי לתבוע נהג ב-200 שקל על כך שסידר אותי בנסיעה של 20 שקל, יסתכמו מן הסתם ב-1,000 שקל (אם כולם יפנו לבית משפט לתביעות קטנות כתחליף לפיקוח בכל תחום, יצטברו אלפי תלונות חודשיות, העומס על ביה"מ יגבר והסחבת תחגוג). אני מעדיפה כבר לשלם את הכסף הזה בצורת מסים. |
|
||||
|
||||
אבל הם עדיין מרמים עם הפיקוח. הפיקוח לא עוזר כלום, בלי שאת תתלונני לפיקוח תבזבזי 2000 שקל ולא תקבלי כלום. |
|
||||
|
||||
אני מרוצה כי הם מפעילים מונה, ואני לא צריך לדאוג שאולי הם מפקיעים את המחיר. |
|
||||
|
||||
משהו שמטריד אותי: איך יודעים שהמונה לא "מזייף"? הרי אנחנו לא באמת יודעים באיזה קצב הוא צריך לעלות, נכון? |
|
||||
|
||||
אנחנו סומכים על הרגולציה. איך אתה יודע שהמשאבה בתחנת הדלק לא מזייפת? |
|
||||
|
||||
פחות בעייתי. אם אתה יודע את נפח המיכל שלך, ומה המחיר המוצהר לליטר דלק, ולמדת להשתמש בלוחות לוגריתמים (ראה תגובה 272825) הרי שיהיה יותר קשה לעבוד עלייך מאשר בנסיעה במונית. אבל אני מסכים איתך שבאופן כללי, סומכים על הרגולציה. אמנם, אותי מטרידה גישת "סמוך על הרגולציה" כמעט כמו שמטרידה גישת "סמוך על היד הנעלמה", אבל אני פרנואיד. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |