בתשובה ללא חרדי ולא עורך-דין, 06/01/05 13:28
סליחה 273552
אני חושב שהמצב שתיארת נופל תחת ההגדרה של ''קרטל'', ולזה, אני מאמין, מתנגדים גם מתנגדי הרגולציה.
סליחה 273559
מי אמור להגביל את הקרטלים במצב של אין-רגולציה?
סליחה 273734
הקרטל הזה הוא בחסות המדינה. והוא בחסות המדינה כי בלי חסות המדינה הקרטל היה מתמוטט מיד. אנשים רוצים להתפרנס וכדאי להם לעשות את הנסיעה גם ב 100 ש"ח. רק בגלל פחד הם לא שוברים את הקרטל למען רווחת האזרחים.
סליחה 274220
הפחד ממי? מהמדינה שתבוא ותרביץ להם אם הם ישברו את הקרטל? או מהחברים שלהם לקרטל? ואם מהחברים שלהם לקרטל, אז למה הקרטל הוא בחסות המדינה?
סליחה 274229
המדינה קובעת מחירי מינימום. מי שיורד מהם הוא עבריין.
סליחה 274239
אנחנו מדברים על תגובה 273543, שם הקרטל הוא תוצאה של החלטה משותפת של נהגי המוניות, ולא של שום מדינה. תפסיק לקשקש.
סליחה 274318
המדינה אוסרת כניסת נהגי מוניות לנתב''ג אם הם לא שייכים לנמל.

אין כמעט קרטלים שלא בחסות המדינה. זוהי עובדה. שים לב עד כמה השחקנים הגדולים אוהבים פיקוח ציבורי שיאפשר להם את הנוחות של להיות קרטל.
סליחה 274338
זה לא משנה. לפי התאוריה שלך, *אחד* מנהגי המוניות היה שמח להסיע את (מי שזה לא היה) בעבור 100 שקלים בלבד. אבל אף אחד לא הסכים. איך זה קרה?

שמת לב שאתה משנה את התירוץ שלך כל פעם שמוכיחים לך שאתה טועה, במקום פשוט להודות בטעות?
סליחה 274342
העולם קצת יותר מסובך ממה שאתה חושב.
סליחה 274537
אני צריך לשמור את מספר ההודעה הזו שלך, ולהפנות אותך אליה מדי פעם. אבל אני עצלן, אז ברשותך אני לא אעשה כן, ונגיד שעשיתי.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים