|
||||
|
||||
דרך אגב, התכנון של הרכבת הקלה של תל אביב לא שונה בהרבה מהמפה (חוץ מהעובדה שמס' התחנות קטן בהרבה) ומתבסס גם הוא על ציר אורך ע"ב דרך נמיר בת"א, וציר רוחב ע"ב ז'בוטינסקי בר"ג. |
|
||||
|
||||
והקו התחתון דומה לציר אלוף שדה\השלום\הקריה\דיזנגוף, שמשום מה מתעלמים ממנו במציאות. |
|
||||
|
||||
אמנם הציר שלך יותר הגיוני (למה באמת מתעלמים ממנו במציאות?), אבל בתמונה, הציר התחתון הוא יותר צפוני, ומסתיים במחלף גבעת שמואל ולא באלוף שדה. |
|
||||
|
||||
זאת אולי הזדמנות טובה לשאול את האיילים מה לדעתם תוואי טוב לרכבת תחתית בתל-אביב. בעיני לא ברור למה תוואי הרכבת בלינק של עידן מפספס את כיכר רבין ואת דיזנגוף לטובת אזור קרליבך. תוואי בסגנון ארלוזרוב-איכילוב-כיכר מסריק-דיזנגוף סנטר-שוק הכרמל-כרמלית נראה בעיני הרבה יותר חשוב. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |