|
||||
|
||||
אמר רב אלמוני אמר אייל: כן, ואורי ענה לו שהוא אינו משיב לאביב, ולכן (במשתמע) לא השיב לאותה תגובה. כשמישהו (לחל"ע?) ציטט את התגובה המדוברת, אורי אכן השיב עליה. קא משמע לן? לא התגובה גנב, המגיב גנב, ואידך זיל גמור דאכלו אבהתנא בארעא דמצריים. |
|
||||
|
||||
ואללה. דווקא פשושיסטים אביב הסביר לשביעות רצוני: חופש--> דרור-->פשוש (אאל"ט הד"ר בכלל קורא לרוב משתתפי האייל קולקטביסטים הדוגלים בשיטות פוליטיות שבשמם נהרגו מיליונים, אבל אולי זה פחות חמור). באשר לעיוות הנורא של הניק של ד"ר בר ביצוע, אני חושב שמי שקורא לעצמו על שם דמות קישונית צריך להעלב קצת פחות. בכל אופן, מה איכפת לאורי מעלבונו (המשוער) של ד"ר בר ביצוע ( זה באמת כינוי שמייגע לכתוב ) השומר אחיו הוא? בקיצור, אני לא קונה את ההסבר, אבל בשוק חופשי זה חלק מהחופש- לא לקנות מוצר שלא נראה לך. |
|
||||
|
||||
חופש--> דרור-->אנקור פשוש זאת צפור אחרת. אצלי (וכנראה לא רק אצלי) הביטוי "פשוש" מתיחס לקטן, או צעיר, כנראה בגלל גודלה של הציפור האמורה1. __ 1 בהמשך לדיון על יפה ולבנה, כל2 הצופיות שאני מכיר קונות את בגדיהן ב"מתאים לי". 2 כל השתיים. |
|
||||
|
||||
אתה כמובן צודק, אבל לי הציפור מזכירה את עיתון הילדים שנהגתי לקרוא כשהייתי ילד. פשוש, ציפורים נודדות, טבע, עצים, חיות1, טיולים... נו חופש. עשיתי סדר באסוציאציות הפרועות שלי, אפשר לחזור לשידורים הרגילים. ________ 1 ואם כבר מדברים על אסוציאציות, זה מזכיר לי שאני רעב. |
|
||||
|
||||
ובכן, אביב הסביר הכל לשביעות רצונך, ואני שמח על כך באמת ובתמים. אבל מה כל זה שייך לשביעות רצונו של אורי? |
|
||||
|
||||
אורי יכול להגיב איפה ומתי שהוא רוצה. האם באמת יש צורך להמשיך לדוש פה בעניינים האלה? יש מאמר למעלה עם כותב ונושא. אפשר לחזור לשידורים הרגילים. |
|
||||
|
||||
מה לי (או לך) ולשביעות רצונו של אורי? אני מעיד על מה שאני יודע. |
|
||||
|
||||
מאחר ושאלת למה אורי לא עונה לאביב, ומאחר והתנדבתי לספק לך מה שנראה לי כהסבר (נדחה בינתיים ע"י אורי עצמו), חשבתי לתומי ששביעות רצונו של אורי קשורה לעניין, שאתה קשור לעניין מאחר וגילית עניין, ושאני קשור לאותו עניין כיוון שניסיתי לתת לו הסבר. שביעות הרצון שלך מההסברים של אביב נראית לי פחות קשורה לשאלה מדוע אורי מסרב להשיב לו. אני חושב שהכי טוב להניח לעניין מחוסר עניין ציבורי. ניסיתי. נכשלתי. מה עוד חדש? |
|
||||
|
||||
זהו , שרמזתי לכך שכמו שאתה לא מבין בשביעות רצון של זר ( והראיה, שאורי הכחיש) וכותב את דעתך, מן הסתם על סמך תחושותיך, גם אני כך. מכיוון שאיננו יכולים לחוות ישירות את התודעה של האחר, אנו מקישים עליה על פי התחושות שלנו. לכן זה בהחלט רלוונטי שאני אציין אם הסבר מסויים משביע את רצוני או לא, מתוך הנחה סמוייה שגם האחר יראה זאת כך, או לפחות יסביר איפה אנו נבדלים. אגב, אני לא חושב שהניחוש שלך היה לא מתקבל על הדעת, רק רציתי לחדד את העניינים. עובדה שהצלחנו בכוחות משותפים להפיק הכחשה. אל יפול רוחך. |
|
||||
|
||||
בסדר. ההודעה הזאת משביעה את רצוני. |
|
||||
|
||||
קולקטיביסט אינו כינוי גנאי -- זהו תיאור אובייקטיבי של מי שגורס כי הקולקטיב (הכלל) הוא העקרון הראשון במעלה (ולא הפרט כפי שגורסות תורות אחרות). ואגב, יפה עשית שלא קנית את ההסבר, משום שהסיבה הנקובה אינה הסיבה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |