|
||||
|
||||
מדובר על מורים שסיימו תוכנית העשרה של שלוש שנים בנושאים עליהם הם נבחנו. כל המורים היו אמורים לדעת את החומר. לדעתי רבים מהמורים של הכיתות הנמוכות מלמדים שם בגלל שהם פחות טובים וקשה להם להתמודד עם הכיתות הגבוהות יותר, מכאן נובע גם ההבדל בהצלחה במבחן. |
|
||||
|
||||
כל שציינתי הוא שהן נכשלו בחומר שאינן מרגישות שהן צריכות לדעת. האם זה טוב או רע זו שאלה אחרת לגמרי ואני בדיוק כמוך לא מרוצה. אבל, אני חושב שהבעיות הרבה יותר חמורות וכל הסוגיה הזאת היא חסרת חשיבות כמעט. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |