|
||||
|
||||
השאלה היא איך מרוויחים מוזיקאים ללא זכויות יוצרים בעידן ההעתקה הקלה. רודי הציע שמהופעות חיות; אני אמרתי שלא. |
|
||||
|
||||
יש בכך צדק פואטי. הטכנולוגיה של השעתוק שאפשרה ללהקות לעשות מליונים של דולרים משיר או שניים הגיעה לדרגה כזו של שכלול שנסגר מעגל, ועכשיו הם צריכים לחזור ולהופיע כדי להתפרנס. |
|
||||
|
||||
אני מבין שאין מצב שתהיה טכנולוגיה שתגנוב לך את התפקיד של פקיד לוזר... חבל. היה יכול להיות אחלה צדק פואטי |
|
||||
|
||||
אני עדיין מחכה למכונה שעושה שיעורי בית,שחיים מסיקה מכיתה ה-2 הבטיח לי שעובדים עליה. |
|
||||
|
||||
במקומך הייתי נזהר עם התוספת של ארסי לשם |
|
||||
|
||||
לא הבנתי מה אתה רוצה ממני,רק שזה נהייה אישי מדי אז נמשיך ברשותך בדוא''ל. |
|
||||
|
||||
הבנתי. אני חושב שאתה טועה. אנשים מגיעים להופעות כי זאת חוויה טוטלית יותר, ולא כי זאת דרך לשמוע או לראות את האמן. לא סתם אנשים הולכים למועדונים. היכן עוד אתה יכול לאכול צ'יפס וחומוס מול אמן ששר על אהבתו הנכזבת? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |