|
||||
|
||||
אין כל מקורות על כך, אך ההגיון אומר כי כל מוצר עתיר עבודה ולואו- טק, יהיה *יעיל* לייצר בשטחים ולייבא לישראל. עם אחוזי אבטלה של לעיתים יותר מחמישים אחוזים שכר העבודה נשחק עוד ועוד. ירקות זו דוגמא אחת. דרך אגב, זה בדיוק היה התפקיד הכלכלי של המוני יהודים במזרח אירופה ואף בארה"ב לאחר שהיגרו לשם בראשית המאה ה-20, בסדנאות יזע בתעשיית טקסטיל |
|
||||
|
||||
אולי לא לגמרי הבנתי את התגובה שלך, אבל התכוונתי לחלקי מכוניות *שלא יוצרו* בשטחים, אלה שהגיעו לשטחים בצורת מכוניות שלמות... פעם שמעתי איפשהו שהמשחטות רכב בשטחים הן "תעשייה" מפותחת שם. כשהייתי מוצב בהרודיון1, חלק מהמשימות היו הצטרפות לשני שוטרים שמסתובבים בגזרה, ובין השאר עושים ביקורי פתע במוסכים בסביבה. יכול להיות תשלא הבנתי נכון, אבל קיבלתי את הרושם שאם אנחנו לא מספיק זריזים, כבר אין מה לתפוס... 1 למה אני מותקף בנוסטלגיה, למרות שאני מוכן להוציא לעצמי את הטחול עם מקל של ארטיק כדי להתחמק משבועיים של מילואים ? |
|
||||
|
||||
כששמעת את זה זה היה נכון, היום הרבה פחות. |
|
||||
|
||||
היה לי ברור שזו כוונתך. אני התכוונתי לומר שיש סיבוה כלכלית מובהקת לסחור עם השטחים, ולאו דווקא ברכוש גנוב, והיא שכר רעב, או בשפה נקייה יותר יתרון יחסי מובהק בעלויות עבודה נמוכות. |
|
||||
|
||||
פעם שמעתי תאורית קונספירציה שזאת היתה אחת הדרכים שישראל סיבסדה את הרשות. -לחברות הביטוח לא היה איכפת, כי במסגרת הקנוניה אישרו להם להעלות תעריפים, וכך נולד עוד מס עקיף. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |