|
||||
|
||||
(התביעה לחדש את גביית המע''מ כשהרכבת הראשונה תעצור בתחנה המרכזית של אילת נראית לי די מוצדקת). |
|
||||
|
||||
לפי שמואל סלבין: 280 מליון דולר. http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-2753036,00.h... לפי חברת MTG שנשכרה ע"י משרדי האוצר והתחבורה: 860 מליון דולר. http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?... |
|
||||
|
||||
אני מציע להעביר את הזיכיון לסלבין תמורת 300M$ (בחוזה דרקוני שאינו מאפשר לו להתנער מהתחייבותו או לקבל תוספת עבור "הרחבות היקף" ובצ"מים), לפצות את MTG על הפרת החוזה עימה בסכום נדיב של 130M$, ולחסוך 50% מעלות הפרויקט. |
|
||||
|
||||
אפשרי, אבל אז מה שיקרה זה שלאחר הפיצוי יתגלה שהפרוייקט בעצם עולה כמו מה ששני הגורמים הציעו ביחד, לאחר שהתברר שגוף שלישי בממשלה לא מאפשר הקמת הרכבת בתוואי שאושר ע"י הגוף השני, ומאלץ את הזוכה לפנות לקבלן משנה ספציפי לצורך הברגים במסילה. מסתבר שקבלן המשנה הוא חבר של ראש גוף ממשלתי א', ועומד לפשוט את הרגל, כך שלאחר ששולמו 7 מליארד ש"ח, אין סיכוי שהפרוייקט יסתיים לפני נתב"ג 2011. וכל זה רק בגלל שהממשלה תנסה להיות סופר יעילה הפעם. |
|
||||
|
||||
במקרה שזה לא היה ברור, MTG לא נשכרה להקים את הקו אלא לבצע סקר התכנות ולהעריך את העלויות של הפרוייקט. |
|
||||
|
||||
אם כך, את 130M$ שאין צורך לפצות בהם את MTG, נא להעביר כשכר ייעוץ עבור חיסכון של 50% בעלויות הפרויקט, לחשבון הבנק של ד. הגלילי. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |