|
||||
|
||||
לא בהכרח. אם החברות היו מעלות את המחיר, זה היה עשוי לגרור מרד צרכנים, ולתת עדיפות בשוק לחברה שמוכרת יותר בזול. לעומת זאת, אם *כל* החברות מחוייבות לסף מינימום, קשה להן להרוויח פחות ממה שהוא מאפשר. |
|
||||
|
||||
תלוי בביקוש. אני לא מאמינה שבמחיר של, נניח, 30 ש"ח לקופסא של נובלס, הביקוש היה גבוה במיוחד. בכל מקרה, זה חצי איש קש, כי במקרה שהבאתי, יש מחיר מינימום שבצידו העלאה של המיסוי. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |