|
||||
|
||||
1. תמותת תינוקות כמדד לאיכות היצירה התרבותית? לא ניראה לי. 2. אני לא יודע מה הייתה שיעור תמותת התינוקות ברוסיה הצארית או שיעור תמותת הבוגרים בזו של סטאלין. אני די בטוח שהוא העיד ע למידת פיגור גדולה ועם זאת רבים משירי העם שדור ההורים שלי גדל על בירכיו הם תרגומים של שירים משם. |
|
||||
|
||||
1)מי דיבר על איכות יצירה? אני מדבר על תרבות במובן ציביליזציה. תרבות מפותחת היא תרבות שבה אחוז התינוקות שנפטרים הוא קטן. זה פארמטר אחד, ולדעתי בין החשובים. 2)מה, אין במרוקו שירי עם? באמת מפגרים. |
|
||||
|
||||
1. אני מדבר על יצירה תרבותית. 2. בוא ננסה שוב. רוב שירי העם שהדור של ההורים שלי (הדור שנולד בשנות ה 40 וה 50 בישראל) למד בתנועות הנוער ובבתי הספר הם שירים רוסיים מתורגמים. את המוזיקה שאמא שלי "הכירה מהבית" היא התביישה לשמוע בחוץ כי הסביבה שבה גדלה ומערכת החינוך שבה למדה שיכנעה אותה שמדובר במוזיקה פרימיטיבית. עכשיו. האם הציויליזציה שהייתה בלוב/ מרוקו/ מצריים/ עירק בשנות החמישים טובה על פי הפרמטרים האוניברסליים מזו שהייתה ברוסיה באותה תקופה? אני בכלל לא בטוח. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |