|
||||
|
||||
בקשר לפסקה האחרונה: אני לא מבין איך אפשר לדבר על הצלחה או כשלון של מוצרי תרבות זרים בהשוואה לישראליים, לאור העובדה שכמעט בכל המקרים אנשים שאוהבים את "סיינפלד" מתעבים את "שמש" ולהיפך, ואנשים שאוהבים את מדונה לא ייתפסו מאזינים לשרית חדד. לפי הנ"ל, ההצלחה של מוצר תרבותי כלשהוא שמגיע מחו"ל אולי תלויה מעט בשיווק ובפרסום שלו, אבל בעיקר בסוג האנשים שגרים פה, לא? לפי תפיסתי, בין אוהבי "חברים" ובין מעריצי "זינזנה" יש הבדלי אופי עצומים, ממש שתי השקפות עולם שונות, כך שאני לא רואה איך "מכונת שיווק משומנת היטב" יכולה לשנות את זה. |
|
||||
|
||||
האמת היא שלא הבנתי מה אתה רוצה להגיד. בכל מקרה, ההנחה ש''כמעט בכל המקרים אנשים שאוהבים את ''סיינפלד'' מתעבים את ''שמש'' ולהיפך, ואנשים שאוהבים את מדונה לא ייתפסו מאזינים לשרית חדד.'' דורשת ביסוס. |
|
||||
|
||||
אני אהבתי את סיינפלד והחמישיה הקאמרית, את שמש אני באמת לא מי יודע מה אוהב אבל אתמול העדפתי לראות אסתי המכוערת ולפספס 24 (אל תדאגו, הקלטתי). |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |