|
||||
|
||||
מי שפוסל במומו פוסל. רק יהודון חושב שאם יהודי אחד קורא לשני יהודון הוא עושה את זה כדי להרגיש פחות יהודון. |
|
||||
|
||||
<אי שם למטה, איפה שהטמפרטורות קצת יותר גבוהות> שדון זוטר: <מצקצק בלשונו> אם הם ימשיכו כך עד האין-סוף הם יגלו לבסוף שגם אלוהים הוא יהודון. לוציפר: זה עוד כלום<צוחק, מורח משחת נעליים שחורה על קרן שמאל ומביט במראה קטנה>. חכה עד שהם יגלו שעולמם הוא דלי הדרעק שאלוהים נהנה לשפוך על עצמו. <צלצול פעמון> שדון זוטר: <נאנח> שוין, עוד משלוח הגיע. לוציפר: טוב, ת'דאג לנהל פה את העניינים, יש לי דייט עם רייגן, אנחנו הולכים להופעה של ריי צ'ארלס. ת'אפסן את היהודים והערבים ביחד, כמו תמיד, העונש שלהם הוא להיות ביחד גם פה. שדון זוטר: כולל כהניסטים?! לוציפר: לא, ת'רגע. הפסקנו להביא אותם לפה. מאז פייגלין אנחנו מחמירים איתם והעונש שלהם הוא להיות עם אלוהים. |
|
||||
|
||||
כל היהודון פה ויהודון שם, זה תקף הלכתית? |
|
||||
|
||||
אכן, חציל העם. למרבה המזל נמצאים איתנו גם כמה יהודים גאים וזקופי קומה שמשיבים את כבודנו הלאומי, שהרי מה יהודי יותר מלכנות מישהו "יהודון"? ____________ לכנות מישהו "יהודונון", כמובן. המחנה התבוסן שוקל אם להשיב ב"יהודונונון" המוחץ, או לגלות איפוק ולא לנקוט בצעד הדרסטי הזה לעת עתה. הזרם המתון מציע להסתפק ב"יהודונון אתה בעצמך, שיילוק שכמוך", אבל נשמעים גם קולות שתומכים בקו קיצוני יותר, אולי תוך איזכור יהודוניותם המפוקפקת של הוריך וסבותיך עד דור עשירי. כשתיפול החלטה, נודיעך דבר. |
|
||||
|
||||
אם ממשיכים מעבר לדור עשירי עשויים לקבל יהודנונסטופ (או היהודי הנצחי). |
|
||||
|
||||
רגע, אז אם נהפוך את החץ ונלך אחורה בזמן, נקבל יהודוננו? בחרו לכם יהודון קטן כרצונכם... |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |