|
||||
|
||||
I have no idea. There probably are Baha'i living in Haifa, because many of them work there, and there are tourists who lodge there temporarily. I guess I don't understand what "secular living" is; the Baha'i are not Israeli citizens.
If there's a context to this question, perhaps it would help me understand it and answer it better. |
|
||||
|
||||
התכוונתי לשאול האם ישנו איסור דתי להתגורר בחיפה שלא למטרת "מלאכת קודש"? כלומר האם ייתכן שבית מגורים רגיל על הכרמל היה שייך לבהאי? (בדומה לאיסור להכנס לקודש הקודשים למי שאינו כהן) |
|
||||
|
||||
כן, בערך. המועצה העליונה שלהם אוסרת על בהאיים להתגורר בישראל (חוץ מה-700 שמתנדבים בחיפה ובעכו ואחרים שקיבלו אישור ספציפי), חלקית משום שאין בישראל מוסדות קהילה בהאיים (National Assembly או Local Assembly). למעשה, אם ישראלי מבקש להמיר את דתו המועצה דורשת שיעבור למדינה אחרת. |
|
||||
|
||||
ומה קורה אם הוא חוזר לארץ אחרי שהוא ממיר את דתו? |
|
||||
|
||||
אני חושב שחלק מהעניין הוא ויתור על האזרחות הישראלית, אבל מה קורה אם המומר בכל זאת חוזר אני לא יודע. אולי הדר יכולה לברר? |
|
||||
|
||||
My Baha'i friends don't know the answer, nor did I find any documented case of this; in fact, I've only encountered one documented case of a Jew (and by his name, probably a former Israeli) who converted to Baha'i faith, and he lives in the US. There must be others, but none that I know of.
I suppose the Baha'i council hasn't had to come up with a solution for cases like this, because they never occurred. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |