בתשובה לדובי קננגיסר, 03/05/01 10:49
בשם המעשנים לדורותיהם 22403
Such a problem doesn't exist in the Technion, from what I've seen, though I've only spent time in the Computer Science, Electrical Engineering, Architecture and Matheatics faculties, and in the main Undergraduate building. So, really, your experiences are not being received with rapport by mine. My mother, another smoker, isn't in any way offensive about it either.
מעשנים בטכניון 22416
אני אישית נמצא בפקולטה למתמטיקה יותר ממה שהייתי רוצה (אין
לי ברירה), ובקפיטריה אני לא מסוגל לשבת בשעות היום בגלל העישון,
אז אולי זה לא אפוף עשן אבל קבוצת עשן הסיגריות הינה צפופה
במרחב האויר שם. אני אישית אם אני קונה בקפיטריה אני עולה
לקומה 5 לחדר סטודנטים לפחות שם אנשים לא מעשנים.

מסדרונות אולמן כמובן בלתי עבירים בלי מסיכת גז או סגירת דרכי
הנשימה לכל משך המעבר שם ואת איזורי העישון קבעו דוקא באיזורי
מעבר קריטיים, למשלבכניסה ויציאה לבניין וליד המעליות. כמובן
שעדיין יש חלק נכבד מהמעשנים שמרחיב את הגדרת איזורי העישון
לכל מקום שהוא.

על מקומות אחרים אין לי מידע כיון שאני כמעט ולא נמצא שם.
מעשנים בטכניון 22441
Maybe my living with a smoking mother has made me insensitive to it? I've passed through Ullmann plenty, and have never encountered what you suggest.
As for the cafeteria in Amado/Sago, I only pass through there, mostly, and I haven't experienced such things, either.

Anyway, what's wrong with the faculty of Mathematics? Aside from it being slowly taken over by the faculty of Architecture?
מעשנים בטכניון 22467
אבא שלי מעשן כבד וזה לא גרם לי לאבד את הרגישות, להיפך. הבעיה
באולמן הוקטנה בשנה האחרונה אבל לא נעלמה לגמרי, הטכניון קבע
תקנות שאוסרות על העישון במקומות ציבוריים (בהתאם לדרישת החוק,
אבל רק לאחר שפנו אליהם, חס וחלילה לא וולונטרית), אמורים
היו להיקבע ''משגיחי עישון'' שתפקידם להעיר למעשנים במקומות
לא מותרים והמעשנים אף יכולים להישפט בדין משמעתי. אני בספק
אבל אם זה מופעל באופן רציני.

הפקולטה למתמטיקה אינה רעה כלל ועיקר, אבל זה פשוט לא הקטע
שלי. התמודדתי עם זה לא רע אבל זה לא התחום שלי, למעשה לימודים
מסודרים בשיטת הטכניון לא ממש מסתדרים איתי, כך שההצלחה שלי
לא מסחררת, אני מקווה שאצליח לסיים הסמסטר או סמסטר הבא. את
הגלגול הבא שלי אעשה בפקולטה למדעי המחשב, אם יקבלו אותי.
מעשנים בטכניון 22516
Hmm.. well, I'll surely welcome you there, though do realize that Computer Science does require some Mathematical maturity, especially in the theoretical aspects. Now, if you're truely uninterested in Mathematics, I'd advise you to go to one of the real Engineering departments, such as Mechanical Engineering, Aerospace Engineering, and so forth. Their syllabi are very Math-light, and application-heavy. Obviously, you'll need some aptitude for Engineering, to get you started.
סתם בטכניון 22529
אני לא חושב שאני יעבור להנדסת מכונות, אבל תודה על ההצעה!

אני מתכנת במקצועי (לעתיד, חלטוריסט בהווה), אני כבר סמסטר
שמיני מתוך שש בפקולטה למתימטיקה, ואני חושב שאני יסיים את
התואר הזה לכל היותר לאחר סמסטר קיץ בשביל להשלים פיסיקות.

אני מסתדר לא רע עם מתימטיקה, אבל זה פשוט לא התחום שלי, אני
לא שולף את נוסחת סטירלינג מהזיכרון, אני לא מסוגל להוכיח
בפחות משלושים שניות את כל המשפטים מאינפי (חשבון אינפיניטסמלי
או חדוא ללא מתמטיקאים) אחד שניים ושלוש, אני גם מתקשה מאוד
להוכיח את המשפטים הבסיסיים בפונקציות ממשיות (הפונקציות הללו
מאוד לא(!) ממשיות). בקיצור אני לא שולט בנושאים במתמטיקה
כמו שצריך בשביל עבודת מאסטר של תואר שני, לעומת הידע והשליטה
שלי בנושאים במחשבים.

אני מאמין שאני שולט במתימטיקה יותר מחלק גדול הסטודנטים במדעי
המחשב, אבל זה לא מספיק בשביל להמשיך לתואר שני במתימטיקה.
אני נהנה באמת ובתמים ממתימטיקה, וזה הרבה יותר ממה שיכולתי
להגיד לפני שהתחלתי ללמוד. אבל זה פשוט לא בשבילי. אני אולי
ייקח ספר בעתיד ואלמד בכוחות עצמי.
סתם בטכניון 22577
Legitimate. Math is not for everyone. I don't think it is, in itself, quite for me, as well, though Applied Mathematics might just be right. But that's for time to say.

Do you know how the Infis are, compared to the Hedvas, by the way? I'm taking the latter chain, but wonder about the former one.
סתם בטכניון 22592
אין לי ידע ממשי בנוגע להבדלים בין חדו"א לאינפי. הידע שקיים
הוא אנקדוטי בלבד וככזה יש להתייחס אליו בהתאם ולבדוק לפני
ההחלטה.

בתור התחלה שרשרת האינפים היא 1, 2 ו-‏3 כאשר החדואות הן 1 ו-‏2,
כך שיש לשים לזה לב אם נדרשים לקורסי קדם.

ההבדל למיטב ידיעתי לעומת חדוא הוא בדגש שניתן על הוכחות, בנייתן
והבנתן וכמעט ולא ניתן דגש על חישובים בפועל. כמו בכל קורס
מתימטי אנליטי תמיד יש הוכחות, דוגמאות ודוגמאות נגדיות להרבה
מקרים ולומדים להכיר דברים כאלו ונדרשים לבנות דברים כאלו,
מהדברים הבסיסיים יש את הדוגמאות של סדרת פונקציות מתכנסת
שהאינטגרלים לא מתכנסים ומני דברים כאלו (את הדוגמה הספציפית
הזו בנינו היום בפונקציות ממשיות לגבי פונקציות מדידות במרחב
מידה).

(אני חושב שעדיף להמשיך זאת באי-מייל, זה לא ממש קשור לשריפות)

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים