בתשובה לאפופידס, 31/05/04 13:47
טרום חוזה 222406
גם אני לא משפטן, ואני הבנתי את המשפט "חוק הגנת הצרכן...תקף לגבי טרום-חוזה בלבד ולא לגבי חוזה ארוך-טווח ..." בכך שמכיוון שהחוזה בין הלקוח לבין חברת הכבלים (או הלווין) אינו חד פעמי, אני אשלם כך וכך ואתם תספקו לי את זה ואת זה, אלא מתמשך, אני אשלם מדי חודש את דמי המנוי, ואתם תספקו לי את חבילת הערוצים, הרי החוזה, הן בנושא המחיר והן בנושא הרכב החבילה, פתוח לשינויים מפעם לפעם, והצדדים רשאים אף לבטלו בכל עת.
ושאלה למשפטנים (בין אם האמור לעיל הוא תרגום דבריה של כבוד בית המשפח(1) לשפת בני אדם, ובין אם הם קשקוש גמור) לפי הידיעה "השופטת גם העבירה ביקורת על מועצת הכבלים והלוויין, וקבעה שהיא לא מילאה עד תום את תפקידה לפקח על חברות הכבלים והלוויין". האם אני, כצרכן וכמי שמממן את פעולת מועצת הכבלים והלוויין, יכול(2) לתבוע מועצה זו ואת העומדים בראשה, על הנזקים שנגרמו לי עקב רשלנותם(3) במילוי תפקידם?

___
(1) במקור שגיאת הקלדה, אבל שישאר.
(2) ברור שאני יכול, אם אשלם את האגרה. השאלה היא האם יש לי קייס.
(3) והאם עלי להוכיח את רשלנותם, או שמא זאת כבר נפסקה ע"י השופטת פלפל?
טרום חוזה 222411
כלומר אתה תולה את דבריה של השופטת בקיומו בחוזה של סעיף דינמי מן הצורה:"חברת הכבלים תהיה רשאית מעת לעת לשנות את דמי המנויי וכן את הרכב ותוכן החבילות אותן היא מציעה". יתכן שגם (או רק) לזאת התכוונה הגברת פילפלת (:

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים