|
||||
|
||||
אני תמיד מתכוון לכך (במשך מספר ננו שניות, לפני ההכרעה, בין הרגעים הארוכים שאני ממש לא מתכוון לכך בשום צורה ואופן לבין הרגעים הארוכים אף יותר, שעצם הרעיון נראה בהם מגוחך). ממש נוחה השיטה היהודית הזאת של "מצוות כפי יכולתך". כולם יהודים טובים, כשרים, עושי מצוות ושומרים על כשרות (בין החזיר לשרימפס). אני מניח שזה עובד גם לכיוון השני ולכן בבני-ברק יש 73.456% אתאיסטים (הכפירה מבצבצת לכל פרט למשך מספר ננו שניות ביממה לכל הפחות). |
|
||||
|
||||
ואתה אפילו לא משכיל להבין את הפרדוקס הקיומי שבפועלך, את האבסורד שבחיי אומללות שכאלה. |
|
||||
|
||||
מה כבר אפשר לענות לילד שכמוך, שהוא לא יותר ממח יהיר בצנצנת מעופשת של דוגמה מנחמת1? שיהיו לך חיי אמונה טובים ללא האומללות שהיתה נחלתך לפני החזרה בתשובה2. כשתתבגר במספר שנים, *אולי* תבין מה לא בסדר בגישה היהירה שלך כלפי הזולת. (טיפ: התגובות למעלה היו בבדיחות הדעת. הכישרון שלך להפוך בדיחת קרש על חשבונה של איזו כותרת של סקר, להחלפת דברים מורעלת, פשוט מדהים). _______ 1 אני לא מדבר על היהדות הדתית. אני מדבר על הלך החשיבה האטום של אוריפז. 2 אני לא באמת זוכר אם אתה באמת חל"ש או "דתי מלידה", אבל אני מנחש זאת עפ"י הסגנון האנומלי שלך. |
|
||||
|
||||
ומי גילה לילד אביב שתגובתי למעלה לא נאמרה בהומור ציני ובבדיחות הדעת? |
|
||||
|
||||
אתה מגוחך מעבר לכל דמיון. די. |
|
||||
|
||||
אין צורך להדגיש שאתה לא אני. לא לקפץ לאלמוניות1 כדי לבקר מישהו אחר באופן אישי זה עניין מאוד עקרוני אצלי (מנימוקי: "השנוא עליך..."). |
|
||||
|
||||
התבונה וחוש ההומור הדי מינימליים שיש לי הספיקו לשם הגילוי המפתיע (נסה להסיג לפחות אחד משני אלה). למה אני מגיב לך בכלל, אני ממש לא יודע. הנה הפסקתי. |
|
||||
|
||||
נרוץ, נרדוף, נשׂיגה. |
|
||||
|
||||
נסיגה1 לשם השגה2. ____ 1 מבלון היהירות. 2 צניעות וטיפל'ה חוש הומור, למשל. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |