|
||||
|
||||
אני מצפה מהצבא שלי להשכים להרוג את כל הבא להרגני. אם הרוצח שלי מתחבא מאחורי תינוקות- חבל שהוא כה שפל. אני עדיין מצפה שהוא ימות. אני מצפה מצה"ל שיגן על חיילי ישראל בדרכם לפרק מטענים המוכנים להרגני. אם בדרך אל המחבלים יורים עליהם מחבלים נוספים- אני בפירוש מצפה שיהרגו אותם. אם הם יורים מבתי אזרחים- חבל שהם כה שפלים. הם עדיין וצחים, ודינם מוות, חיילי צה"ל לא צריכים למות בשבילם. צה"ל, בניגוד לאויב, לא רוצח תינוקות, נשים וקשישים סתם כי ריח הדם עושה לו טוב. הוא מפציץ בעזה כדי להרוג את אותם רוצחי תינוקות. מה, בדיוק, משיגים המחבלים כשהם מפוצצים אוטובוסים? (האמת העגומה, ידידי, היא שרק יהודים יכולים להמציא להם סיבות. הם בעצמם לא יודעים מה הם רוצים להשיג בזה, מעולם לא התבטא אף נציג מהם באופן שייאפשר התייחסות הגיונית). יהודים הם רחמנים, הם מרחמים על הנרצחים הבאים. על מחבלים לא צריך לרחם, וחבל שהם לא מרחמים על שכניהם ומסתתרים בתוכם. אבל הבנתי מאיפה אתה בא, אני מציעה שנסכים שאנחנו לא מסכימים. |
|
||||
|
||||
אולי הם מתפוצצים באוטובוסים כי באוטובוסים הללו מוסעים חילים הבאים לרצוח פלסטינאים. אולי עדיף לפגוע בחילים הרוצחים בביתם, במקום לתת להם לרצוח פלסטינים בהתמודדות בלתי שוה בין טנק לאדם. צהל רוצח תינוקות כחלק ממדיניות הכבוש שלו.אם הוא היה מרחם על הנרצחים הבאים,הוא היה מפסיק את ההרג והרצח. מי שהמוסר של עומד על הרג ועל העקרון שהרג של האחר ימנע הרג שלו ,סופו שהרוע שהוא זורע יקום עליו. הבנתי מאיפה גם את באה.המוסר הוא הדבר האחרון שאת יכולה לדבר בשמו. |
|
||||
|
||||
אם תשאל צרפתי לזהותו, יאמר לך ''אני צרפתי''. תשאל ערבי, יאמר לך ''ערבי'', בדרך כלל ''מוסלמי'', לעיתים ''נוצרי'', וכן ''סורי'' או ''עיראקי''. אם תשאל סיני, הוא יזדהה כסיני. קתולי יזדהה כקתולי. אם בן שיחך מזדהה כ''אזרח העולם'', דע כי הוא יהודי. אולי ואולי ואולי. כפי שגילית אמרה, רק יהודים יכולים להמציא להם סיבות. החלאות אינם מדברים על כך שמאחר שאוטובוסים מסיעים חיילים, הם מתפוצצים באוטובוסים. הם מדברים על רצונם לרצוח יהודים, למשל, אותך, 'אזרח העולם' שככל הנראה סבור שתמיכתו המטורפת במפלצות אדם חייתיות עשויה להגן עליו מפניהן. במקום להודות למי שעושה כל כך הרבה על מנת להגן על חלאות מסוגך, אתה מכנה אותם כ'רוצחים', ומסובב את המציאות באופן שכזה שממנו מובן מאליו עבורך מה צריך לעשות מול מערכת הרצח השפלה ביותר שידע העולם ושנפתחה על מנת להרוג אותך עצמך בדרכים הברבריות ביותר שהמציא אדם מעולם - צריך להימנע מלהגן על עצמך מפניה, ולהשיב מלחמה שערה מולה. היא תיפסק, מכיוון שהסיבה שהתחילה היא שהגנת על עצמך מפניה. לפני שהגבת על קיומה, קיומה לא היה בנמצא. המוסר ההזוי שלך מעלה על נס את הזכות לרצח ובז לחלוטין לזכות הנרצחים לחיים, לשמירה על חייהם, ולהגנה על עצמם מפני הרוצחים. המוסר ההזוי שלך לא סתם גוזר גזירה שווה בין רצח לבין הגנה עצמית, אלא הופך ביניהם וממציא עבור הרוצח סיבות מדוע הוא עושה את אשר הוא עושה, ללא כל קשר להסבר שהוא עצמו נותן למעשיו ומבלי מתן כל משקל לעובדה שההסברים שלך סותרים את המעשים במקום להסביר אותם. המוסר ההזוי שלך מאשים ברצח את מי שעובד כל כך קשה כדי שתוכל לחיות ולהשמיץ אותו. אינך ראוי למאמץ העצום שכל אלה עושים עבורך, אלא לחסדיהם של השפלים באדם עליהם אתה מרחם. חלאות כמוך הם סכנה אדירה שיש לכלות מן הארץ. אילו אני חייל צה''ל המתבקש להגן עליך מפני חיות האדם, ייתכן בהחלט שהייתי מסרב לעשות זאת ומוכן לשבת בכלא על כך - בדיוק כפי שהיית מצפה ממני מן הסתם לעשות. אני מחזיק ממך ומשכמותך אשמים במותם של רבים, רבים מדי, שגם אני ומשפחתי עשויים להיות ביום מן הימים ביניהם. אתה מסכן אותי. זו התוצאה של המוסר שלך. הסכנות של היותך על האדמה הזאת פשוט גדולות מדי. אנא, לך. נסה ליישם את ההזדהות שלך עם חיות האדם מבלי שתהיה מוגן מפניהם. הצהר על איבתך כלפי העם בישראל כאשר אתה עצמך אינך חלק ממנו. כך הדברים יהיו ברורים לכולם. |
|
||||
|
||||
חייהם של היהודים יקירך ,בטוחים הרבה יותר מחוץ לזרועות מערכת הבטחון שמעורת את ערכיך המוסריים.תראה לי עוד מקום אחד בעולם בתחילת המאה העשרים ואחת שנרצחים בו כל כך הרבה יהודים. מי שמשים עצמו מגן עליך מספסר בדמך,וזאת על מנת להשיג מטרות פוליטיות בזויות. לא אתפלא עם ספסרי מות כמוך יפנו כנגד בני עמם,שהרי למי שקיומו תלוי במות של האחר, במוקדם ומאוחר הרעל יפעפע אל תוך ביתו. אני אכן יצהיר על איבתי לכל אדם אשר בוחר בדרך המלחמה.אתה עצמך מסכן את ביתך ומשפחתך יותר מכל אדם אחר.ומוחך שטוף האידיאולוגיה הציונית אינו מבין אפילו מדוע. |
|
||||
|
||||
''אני אכן יצהיר על איבתי לכל אדם אשר בוחר בדרך המלחמה''. הבה נעמיד זאת למבחן. אנא, הצהר קבל עם ואייל על איבתך כלפי ערפאת והחמאס, הג'יהאד האיסלאמי, גדודי אל אקצה והעם הפלסטינאי. תודה. |
|
||||
|
||||
ברגע שאתה תכיר בפשעי המלחמה הישראלים,אני יכיר באלה הפלסטיניאים.הבה נעמיד במבחן את יכולתך לחשיבה מופשטת מנותקת האידיאולוגיה רצחנית. אני בטוח שתכשל.אבל תמיד יש סיכוי. |
|
||||
|
||||
אל תתחמק. הצהרת דבר, תעמוד מאחוריו. תהיה עקבי. אחר כך נדבר הלאה. אבל כצפוי, אתה מסרב לעשות את זה. בגלל שכמותך אין לנו תקומה. משמעות דבריך נעה בין השלמה מוסרית עם השמדת העם היהודי לבין קריאה לעשות זאת. |
|
||||
|
||||
בשל לאומניות,דת ושוביניזים הושמד העם היהודי פעמים.אבל שכמותך אינם יודעים דבר ואינם למדים דבר. מי שדרכו מובילה להשמדה שלישית הוא אתה ומעשיך.מי שקורא לחורבן ולהתאבדות,מן הראוי שיתן דין על מעשיו. |
|
||||
|
||||
שיננתי את הסיסמאות שלך. תודה. אני עדיין מחכה לתשובה עניינית על תגובה 218662. |
|
||||
|
||||
תודה שאינך מסוגל,לגנות את פשעי המלחמה הישראלים. |
|
||||
|
||||
1. אני בהחלט מגנה פעולות ישראליות שאני חושב כפשעי מלחמה. 2. יש פעולות שאני חושב לכאלה. תודה שאינך מסוגל לגנות את פשעי המלחמה, פשעי הטרור והפשעים נגד האנושות הפלסטיניים. |
|
||||
|
||||
אני רואה שלא אבדה התקוה. גם אני מגנה רצח של אזרחים ישראלים. |
|
||||
|
||||
''אזרח העולם'' הזה הוא לא יהודי. ובעצם, היא לא יהודיה. זו הקוויקרית שלנו דינה ביכל שונרא. |
|
||||
|
||||
לא נראה לי. שונרא אמנם מרושעת, אבל לא עילגת. |
|
||||
|
||||
אני לא יודעת אם זו דינה או לא, אבל אם המבחן הוא עילגות-רהיטות, ובכן- דינה רהוטה, אבל גם זה שקורא לעצמו אזרח העולם לא עילג במיוחד (ממה שאני רואה כאן). ועכשיו שאני חושבת על זה- סוג הטיעונים הרגשיים של "אזרח העולם", עם המון דיבורים על רצח ילדים פלסטינים, אבל אף מלה על רצח ילדים ישראלים, זה באמת די מתאים לדינה. [לא שלא יכול להיות שיש שניים כאלה]. |
|
||||
|
||||
אני מבין שמי שלא אוסף גופות בשבת,בהוראת גנרל הדת הראשי הוא אוטומטית עלג. מצחיק לקבל מחמאות כאלה ממי שתומך באידיאולוגיה שהפכה את העלגות לדגל כחל לבן. |
|
||||
|
||||
הוא התכוון לשגיאות הכתיב שלך. בגלל שאני לא מסכים איתך אני לא אתקן אותן כך שתמשיך להשאיר קצת רושם של בום ועם הארץ 1. 1 כל הזכויות שמורות ללימור. |
|
||||
|
||||
האידיאולוגיה שאני תומך בה כולל בין השאר את זכותי לחיות. זכות שהאידיאולוגיה המשוגעת שלך שוללת מכל וכל. |
|
||||
|
||||
האידיאולוגיה שלך גורסת שעל מנת שאתה תחיה האחר ימות.האמת שלי גורסת שלכולם מגיעם חיים. בסופו של דבר אתה חי בארץ שמסרבת לחיים נורמליים,וטוען שהחפץ חיים הנו משוגע. |
|
||||
|
||||
האידיאולוגיה שלי גורסת שעל מנת שאני אחיה, מי שמנסה להרוג אותי ימות. אני לא תומך בטרנספר או בהשמדת העם הפלסטיני ולא מתנגד לזכותו לעצמאות. עם זאת אני רואה בחלקים גדולים שלו חלאות רצחניות שיש לכלותם מן הארץ, כלל שתקף לגבי כל מי שיביע תמיכה בהם - רבים ככל שיהיו, ודווקא מפני שהם רבים כל כך - כל עוד שהם עושים זאת. וזאת, על מנת שאנו נחיה. גם אתה. מפני שאם נאפשר להם להמשיך ולעשות את מה שהם עושים, אנחנו לא נחיה, ובוודאי שהרבה מאוד פלסטינים אחרים לא יחיו גם. האידיאולוגיה שלך גורסת שאין להשכים להרוג את הבא להרגך, מכיוון ש'לכולם מגיעים חיים', למרות שהבא להרגך אינו סבור כמוך. לב הטענה שלך הוא שאם לא תשכים להרוג את הבא להרגך, הוא לא יבוא להרוג אותך. המציאות חולקת עליך. אוי ואבוי לה. אני במקומה הייתי רץ להתחבא מתחת לשטיח. |
|
||||
|
||||
זה קצת יותר פשוט. העילגות שהתייחסו אליה כאן לא נוראה מדי, והיא מתבטאת בעיקר ב''אני יכיר'' ו''אני יצהיר'' שלך, במקום ה ''אכיר'' ו''אצהיר'' הנכונים. מעבר לזה העברית שלך בסדר, אם נתעלם מתחביר קצת יוצא דופן. בסך הכול- אתה לא עלג מדי בשפה, אלא רק בהבנת המציאות. |
|
||||
|
||||
עברית מעולם לא היתה שפת האם שלי.אולי בשל כך אני מסוגל לראות את המציאות ,שאת מסרבת להכיר בה. |
|
||||
|
||||
כן, כבר ניחשתי שעברית אינה שפתך הראשונה (ניחשתי, אבל לא הייתי בטוחה). אתה באמת חושב ש"בשל כך אתה מסוגל לראות את המציאות" [ואתעלם ממה שאמרת עלי, בשלב זה]? נמק פרט והדגם בבקשה1. 1 אחרי ששלחתי את תגובתי הקודמת הבנתי שלא התחביר שלך הוא שיוצא דופן, אלא סגנון הפניה שלך לאחרים כאן. בעוד שהאחרים מנסים לדסקס דברים, אתה רק מפריח סיסמאות כמו נואם מעל במה. וכששואלים אותך שאלה אתה מפנה את דברי השואל נגדו כמחזיר האשמה על ראשו [קצת בסגנון גן ילדים אם תסלח לי. אתה יודע, "הכול חוזר עליך, וקקה בידיך..."]. וזה מה שיוצא דופן אצלך באמת - לא השגיאות הקטנות בשפה, אלא הסגנון הנאומי-מאשים הזה שלך, מול הטון הענייני יותר של האחרים. אז- מה דעתך לענות כמו אדם לאדם באותו חדר, בגובה העיניים, ולא כמטיף משעמם מעל במה? נסה, ואולי תיהנה.. |
|
||||
|
||||
כי בינתיים נראה שאזרח העולם נבהל ונעלם. אלא אם הוא הלך להכין תשובה ארוכה ואמיתית, במקום לזרוק לכאן עוד תגובת אינסטנט מסוג ''הכול-חוזר-עליך''. |
|
||||
|
||||
אזרח העולם הוא לניניסט לנוניסט בגיל ההתבגרות. |
|
||||
|
||||
נחמד שאת מצפה ממישהו אחר להרוג תינוקות. אני באופן אישי אסרב לירות בתינוק שעומד מאחוריו מחבל. מה את רוצה לעשות לי ? |
|
||||
|
||||
היא לא תצטרך לעשות לך כלום, המחבל כבר ידאג לזה. |
|
||||
|
||||
אני רוצה לא לשלוח אותך לשם, כדי לא לאפשר לאויב להתחבא מאחורי תינוק ולהימלט. אתה נשמע מאוד ממורמר על זה, משום מה. |
|
||||
|
||||
אם צה''ל היה משחרר ממילואים בעזה את כל מי שמצהיר שאינו מוכן לירות בתינוק מאחוריו מסתתר מחבל, הייתי בהחלט שמח. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |