|
||||
|
||||
... אבל ממנה ועדה שתפקידה לנסח מדריך לאתיקה בפרסומות. המדריך יכלול הרחבה של כללי הרשות הנוהגים כיום וייתן לפרסומאים כלים להתמודד עם גבולות המותר והאסור בפרסום. בנוסף, יהיו בו קווים אתיים מנחים להפקת תשדירי פרסומת. חברי הוועדה יהיו פרופ' אסא כשר, מומחה לאתיקה מאוניברסיטת תל אביב, פרופ' דפנה למיש, ראש החוג לתקשורת באוניברסיטת תל ביב, פרופ' זאב סגל מאוניברסיטת תל אביב ודוד טמיר, בעל משרד הפרסום טמיר כהן. |
|
||||
|
||||
מזל שיש רק אוניברסיטה אחת בישראל. זה היה יכול להיות מבלבל אחרת. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |