|
||||
|
||||
מה בדיוק הבעיה עם הפרסומות למוצרי היגיינה ולמה חשוב לך שהן יוקרנו בשעות שהילדות לא יראו אותן? ומהמשך דבריך - האם ניתן ללמוד שאתה רואה בפרסומות למוצרי היגיינה פרסומות עם קונוטציה מינית? אם כך, אתה הראשון שראיתי, שחושב עליהן ככה. |
|
||||
|
||||
למרות שאני מניח שלא לכך הוא כיוון, לפני כמה חודשים התרוצצה בטלוויזיה פרסומת של אישה שחופפת את ראשה במטוס (?) ומקבלת "אורגזמה" (שמתבטאת בצעקות "יס! יס!"). הפרסומת, כמובן, לשמפו. זה נחשב "היגיינה" או "קומסטיקה"? הנקודה - כמעט בכל תחום משתמשים היום בקונוטציות מיניות ברורות, גם אם אין לתחום שום קשר למין. חשבתי שזו אקסיומה ידועה. |
|
||||
|
||||
אני חושב שבמילים ''מוצרי היגיינה'' הוא התכוון בעיקר, או רק, למוצרים הקשורים במחזור החודשי. לכן לא הבנתי מה הבעיה שלו עם הילדות שרואות או לא, ומה יש אם הן רואות. בכל תחום משתמשים בקונוטציות מיניות ברורות, אבל בתחום הזה פחות, אני חושב. |
|
||||
|
||||
כן, שיערתי שזו בערך הייתה הכוונה. גם בפרסומות האלה רואים כוסיות מפזזות על החופים כחול אשר על שפת הים, וגם מראים פה ושם בחורות שכבר לא מפחדות להתמזמז עם החבר השרירי שלהן, אבל להגיד לך את האמת, עבר כל כך הרבה זמן מאז שממש ראיתי פרסומות, שאני כבר לא יודע. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |