|
||||
|
||||
הבעיה העיקרית שיש לנו היא לא מה משדרים אלא מתי משדרים את זה. פרסומות בוטות מאוד,מיניות מאוד,אלימות מאוד - כל אלו באות לייצר דבר יחיד - אינטריגה.אינטריגה זו תגרום לכם לזכור את הפרסומת דבר ישגרום לכם לזכור את המותג ובפעם הבאה שתגיעו לחנות תוכל לאמר "היי,את המותג הזה אני מכיר." וזה לא ישנה מה הסיבה שאתה מכיר את המותג. מבחינה זו - הפרסומות עושות את שלהן ובצורה טובה.הבעיה מתעוררת כאשר הפסומות משודרות לקהל הלא נכון בשעות הלא נכונות. פרסומות למוצרי היגיינה לנשים,למשל, ניתו לשדר לפני 12 בצהריים (לטובת עקרת הבית ) או אחרי 10 בערב,כשהילדות (שבהחלט לא נכללות בקהל היעד) לא רואות אותן. באותה מידה ניתן לשנוטת את מועד שידור הפרסומות הבוטות יותר לשעות מאוחרות יותר,כאשר הצופים הם אנשים מבוגרים שלא יתלהמו או ילתהבו יתר על המידה מפרסומת עם קונטציה מינית או אלימה (לעומת בני טיפש-עשרה). מכאן אמור מידור - כלומר שידור הפרסומות בשעות מסויימות ולא צינזור ... |
|
||||
|
||||
אם אני לא טועה, פרסומות שופעות סקס ויעל בר זהר מיועדות בדיוק לאותם בני טיפש עשרה. ואגב, מימי הטיפש עשרה שלי, בני טיפש עשרה יכולים לראות טלוויזיה גם בשלוש לפנות בוקר. אתה יכול לנסות להגן על ילדים רכים, אבל לא על בני טיפש עשרה. |
|
||||
|
||||
מימי הטיפשעשרה שלי, יש פחות פרסומות בשלוש לפנות בוקר. בלילות בהם הקליטה טובה, אני מצליח לפעמים לראות "תיקים באפילה" (מתחיל בסביבות 1 ביום ב?), עם הפסקת פרסומות אחת או שתיים בלבד. שווה. בגלל זה אני גם מרוצה מהמעבר של "הבית הלבן" לכיוון 11 - פחות פופ-אפים. גם ככה לא תמיד פשוט לעקוב אחרי כל הדיאלוגים, בלי ביקור מיאיר לפיד בזמן הלא נכון. |
|
||||
|
||||
מן הסתם יהיו פחות פרסומות - פחות אנשים רואים. אבל זה לא אומר שמי שכן רואה הוא לא בן נוער, כלומר אפשר לשדר חופשי פרסומות שופעות סקס. |
|
||||
|
||||
העונה הנוכחית של ''תיקים באפילה'' לא שווה צפיה, לדעתי, עם או בלי פרסומות... אבל אני איתך לגבי המעבר של ''הבית הלבן''. ככה זה צמוד ל''פרקליטים''. |
|
||||
|
||||
מה בדיוק הבעיה עם הפרסומות למוצרי היגיינה ולמה חשוב לך שהן יוקרנו בשעות שהילדות לא יראו אותן? ומהמשך דבריך - האם ניתן ללמוד שאתה רואה בפרסומות למוצרי היגיינה פרסומות עם קונוטציה מינית? אם כך, אתה הראשון שראיתי, שחושב עליהן ככה. |
|
||||
|
||||
למרות שאני מניח שלא לכך הוא כיוון, לפני כמה חודשים התרוצצה בטלוויזיה פרסומת של אישה שחופפת את ראשה במטוס (?) ומקבלת "אורגזמה" (שמתבטאת בצעקות "יס! יס!"). הפרסומת, כמובן, לשמפו. זה נחשב "היגיינה" או "קומסטיקה"? הנקודה - כמעט בכל תחום משתמשים היום בקונוטציות מיניות ברורות, גם אם אין לתחום שום קשר למין. חשבתי שזו אקסיומה ידועה. |
|
||||
|
||||
אני חושב שבמילים ''מוצרי היגיינה'' הוא התכוון בעיקר, או רק, למוצרים הקשורים במחזור החודשי. לכן לא הבנתי מה הבעיה שלו עם הילדות שרואות או לא, ומה יש אם הן רואות. בכל תחום משתמשים בקונוטציות מיניות ברורות, אבל בתחום הזה פחות, אני חושב. |
|
||||
|
||||
כן, שיערתי שזו בערך הייתה הכוונה. גם בפרסומות האלה רואים כוסיות מפזזות על החופים כחול אשר על שפת הים, וגם מראים פה ושם בחורות שכבר לא מפחדות להתמזמז עם החבר השרירי שלהן, אבל להגיד לך את האמת, עבר כל כך הרבה זמן מאז שממש ראיתי פרסומות, שאני כבר לא יודע. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |