|
||||
|
||||
בזזט. להיטו הגדול עוד יותר הוא הראשון, "האדמור עסק שחור". תזכורת לחריזה המופתית: כל יום שולחים אלי שוטר חדש, לאחרון היה אייקיו חמיסתעש, השוטר ההוא היה טיפש וגם אידיוט, אז במלון הייתי ג'וּגוּ ג'וּגוּ שתי דוגמניות... |
|
||||
|
||||
ווי ווי מבטיחים בולו בולו בום בום מדברים פאקה פאקה או משהו כזה. גם דוגמה לזמר (לא זוכר את שמו) של להיט אחד (ויש שיגידו: טוב שכך). |
|
||||
|
||||
אה, יפה. בדיוק נזכרתי בשיר הזה לפני כמה ימים, אבל לא בהקשר של הפתיל הזה. "בום בום, מבטחים בולו בולו בום בום, מדברים פקה פקה (פעמיים) בני האדם אוהבים להבטיח (x4) כי המילה שנאמרת כמו ציפור היא משוחררת (x2) ווי ווי ווי כציפור משוחררת ווי ווי ווי לעולם לא חוזרת (פעמיים)" לזמר קראו משהו מסאלחה, והוא היה אחיו של ח"כ נוואף מסאלחה. לאחרונה ראיתי משהו על ספר שירה של ערבי ישראלי בשם סלמאן מסאלחה. ספר רציני, והביקורת שיבחה, אבל אני משתעשע במחשבה שזה אותו אחד, והשיר ההוא היה איזה אקט פוסט-מודרניסטי. |
|
||||
|
||||
הגעתי לכאן כמעט במקרה בעקבות דיון 2797, ובינתיים הדוד כבר יודע לספר איך קוראים למסאלחה שכתב ושר את "בום בום" - השאם. |
|
||||
|
||||
סלמן מסאלחה הוא אכן גם משורר ומתרגם, ובאופן כללי בחור מבריק ושנון ביותר, אבל שיר כזה לא היה מתאים לו במיוחד. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |