|
||||
|
||||
אני לא מצליח להבין. בתגובת הסבתא הסברת שהתנאים הסוציאלים להם זכו העובדים במאה האחרונה היו תולדה *חיובית* של הקפיטליזם. מדוע לבטלם? אני לא מדבר על דברים כמו שכר מינימום אלא על מספר סביר של שעות עבודה, הפסקות בין משמרות, עבודת ילדים, תנאים בטיחותיים וכן הלאה. רק כדי שאני אבין, את כל אלה אתה מציע לבטל? ------------------ כפי שאתה רואה העניין העיקרי שלי הוא לא "מניעת אפליה", אבל אני חייב להגיב על המנגנון שהצעת למניעה זו. מנגנון כזה דורש ציבור הרבה יותר מיודע ממשה שיש לנו היום. יותר מכך, מנגנון כזה יוצר אפשרות שבאופן מקומי תהיה אפליה נגד נשים/יהודים/ג'ינג'ים בעיר מסוימת ואיש לא ממש ידע על כך. |
|
||||
|
||||
אני חושש שיש כאן איזשהו קצר בתקשורת. אני בעד ביטול ה''חקיקה'', לא בעד ביטול התנאים. עניין מניעת האפליה נידון בהרחבה בדיון אחר. עמדתי היא שהחקיקה בנושא היא בלתי מוסרית. בנוסף על כך, היא מאוד לא אפקטיבית. לא טענתי שהמנגנונים החלופיים אכן יפתרו את הבעיה באופן אבסולוטי או אפילו טוב יותר אבל המטרה הזאת איננה מקדשת את האמצעים. |
|
||||
|
||||
כן, אני גם בעד ביטול ה''חקיקה'' הנוגעת לבעילת קטינות. עמדתי היא שהחקיקה בנושא היא בלתי מוסרית. בנוסף על כך, היא מאוד לא אפקטיבית. לא טענתי שהמנגנונים החלופיים אכן יפתרו את הבעיה באופן אבסולוטי או אפילו טוב יותר אבל המטרה הזאת איננה מקדשת את האמצעים. |
|
||||
|
||||
נגמרו לך הטיעונים, דורון? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |