|
||||
|
||||
מהתגובה שלך עשוי להשתמע שפינוי היישובים הללו עשוי היה להיות צעד חיובי אלמלא היה משולב עם חוק למניעת פינויים נוספים. אני מציע לזכור שעקירת אנשים מביתם היא כמעט תמיד ראויה לגינוי. יכולה (אולי, לפעמים) להיות לה הצדקה מסוימת אם היא נחוצה לצורך הסרת עוולות גדולות יותר והבאת שלום. לכן קשה לי לראות דרך להצדיק פינוי ישובים על ידי שרון, בלי קשר לשאלה בכמה ישובים מדובר. (אלא אם יחול שינוי דראסטי מאוד בדרכו הפוליטית) |
|
||||
|
||||
מה ש''השתמע'' לטענתך, מתגובתי, לא היה מה שטענתי. כל שטענתי הוא שצעד האוסר בחוק פינוי מהותי של יישובים יימנע, בפועל, השגת הסכם שלום עם הפלסטינים. אם להשתמש בטרמינולוגיה שלך, העברת חוק כזה פוגעת ביכולתו של שרון (או כל מי שיבוא אחריו) לפנות יישובים לצורך ''הסרת עוולות גדולות יותר והבאת שלום''. |
|
||||
|
||||
לא טענתי שטענת מה שעשוי מתגובתך; השתדלתי במיוחד להיזהר מכך. נדמה לי גם שאני חוזר בי מהטענה הקצת גורפת מדי שלי בתגובה הקודמת. |
|
||||
|
||||
שום חוק לא ימנע שום דבר. כמו שהכנסת העבירה את החוק, היא יכולה גם לבטל אותו. ע''ע חוק ירושלים וחוק הגולן. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |