|
||||
|
||||
נינט לא הרסה את "ים של דמעות" - היא פשוט סחטה אותו כמו לימון. עם התחלה בא-קפלה, סיום בומבסטי ועוד סיום אחד, להתיש את הקהל. 2 התחלות ו-2 סיומים היא נתנה לו. קוראים לזה גרנדיוזיות, וזה גדול על השיר הזה. המקבילה הלועזית לסחיטה כזו היא הביצוע של מריה קארי ל-Without you של Air Supply , אבל מריה איכשהו נשארה בגבול הטעם הטוב. |
|
||||
|
||||
מריה קארי לא יכולה להשאר בגבול הטעם הטוב גם אם תבקר אותה בלילה פיית הגבולות החיוביים ותעניק לה שלוש משאלות. |
|
||||
|
||||
אתה הגבר הראשון שאני שומעת מתלונן על הטעם שלה :-) (בבגדים). |
|
||||
|
||||
אם אנו כבר שמים את המוזיקה (?!) שלה בצד (רצוי רחוק)... אם הייתי רק רואה תמונות שלה בסטילס, לא הייתי מתלונן (אני בכל זאת גבר). אבל שפת הגוף שלה והבעות הפנים שלה משדרות באופן ברור "אני קב"ניסטית" והאמת שזה קצת מביך לראות אותה שרה/מצפצפת בטונים גבוהים. היא ממש לא הכוס קפה שלי. |
|
||||
|
||||
מה בדיוק יש לך נגד קבני"סטים? ואביב גפן? אה, הוא מקרה גב. |
|
||||
|
||||
יכול להיות. לי נדמה שהן משדרות "אני מושפעת מהמוזיקה השחורה העכשווית וגם שואפת להיות דיווה בתחום הסול הלבן, אבל שלא יפסיקו להגיד עלי שאני גם סקסית". ובמילים אחרות - מה שהיא משדרת הוא מה שמעצבי הסגנון המוזיקלי שלה אומרים לה לשדר, פלוס הרצון שלה להבליט נתונים טבעיים (בלשון המעטה). גם ההשפעות המצערות של קליפים מתחום ההיפ-הופ - כל הנערות המלוות לבושות למחצה, הזמרים בדרך כלל במעיל - ניכרות מאוד, רק שפה היא הזמרת המובילה, והגברים מסביבה לבושים. ניתוח סמנטי 1 של הפנים של מריה יעלה לחיים ילדותיות, סנטר פצפון, עיניים קטנות ועגולות (אבל מרוחקות זו מזו באופן שמשאיר אותה בגבול היפה), ומערכת חניכיים בולטת מעט. ובאופן כללי רושם של ילדה. בשילוב סגנון הלבוש הנועז שלה 1, נוצר משחק בין הילדה התמימה והאשה המפתה. הרושם שלי הוא, שלו היתה מנסה להוכיח אינטלקט או רגישות או תכונות תרומיות אחרות, זה היה תורם דווקא לדמות הילדה ולא לדמות האשה, ואת הראשונה היא הרי מעוניינת לטשטש. המוצא היחיד שלה לדמות האשה-דיווה הוא נתיב הסקס. בניגוד למריה עומדת וויטני יוסטון, שנראתה כמו דודה של עצמה גם בגיל 20 (בלי להעליב. היא פשוט נראתה בוגרת). אני לא אכנס עכשיו לניתוח הפרצוף של ויטני - אבל הבגרות שהוא משדר, ומצד שני חוסר השלמות שלו, מאלצים אותה להתלבש הרבה יותר סולידי ממריה. היא מעולם לא עבדה על סקס. צר לי לומר, אבל כששתיהן תגענה לאזור החמישים, מריה תצטרך לעבור מהפך כדי להפוך לדיווה אמיתית ואילו ויטני פשוט תישאר כמו שהיא. 1 היה זה רולאן בארת שהשווה סמנטית בין הפנים של אודרי הפברן לאלה של גארבו. 2 רכילות - רק לאחר שנפרדה מבעלה, אחד ממנהלי "סוני" אאל"ט, הורשתה להתלבש ככה. בקליפים ישנים שלה היא לובשת חולצת משבצות גברית ודברים כאלה. |
|
||||
|
||||
מבלי לדון בסוג המוזיקה שהיא התפרסמה בו, יוסטון יפהפיה אמיתית ואף פעם לא נראתה כמו ''דודה של עצמה'', תהיה מה שתהיה האמירה הזאת. |
|
||||
|
||||
*אני* נהגתי פעם לכתוב הודעות *כאלה*?! באסה. (בסך הכל התכוונתי שהיא תמיד נראתה בוגרת יותר). |
|
||||
|
||||
השיר שמאריה קארי סחטה הוא במקורו של הארי נילסון ז''ל. ולגבי גבולות הטעם הטוב... |
|
||||
|
||||
נכון. פעם אחר פעם אני חושפת באייל את זיכרון הטריוויה האומלל שלי. נותר לי רק להמליץ על פסקול הסרט "Midnight Cowboy", שנילסון כתב לו את שיר הנושא. |
|
||||
|
||||
לשיר הנ"ל של מאריה קארי יש 2 סיומים ו-2 התחלות? |
|
||||
|
||||
לא, אבל הוא גרנדיוזי. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |