|
||||
|
||||
ג. בתנ''ך עצמו כתוב שהספר הקדוש נשכח פעמיים ע''י העם, לכן או שהתנ''ך שיקרי או שההמשכיות לא התקיימה. |
|
||||
|
||||
בס"ד. אם אתה אומר שהתורה ניתנה על ידי עזרא הסופר, איך הוא ידע שלא יהיה עוד מישהו שיחדיר ספר דומה. ואיך הוא מנע שלא יהיה עוד מישהו. ברור שהתשובה שזה לא היה עזרא הסופר. ההפרכה לכך שהתורה ניתנה על ידי עזרא הסופר מבית המקדש. לפי התנך בין בית המקדש הראשון לשני לא היה הפרש זמן גדול , היו אנשים שהיו בבית המקדש הראשון שחיו עד לבית המקדש השני. אם עזרא הסופר כתב את התורה ואת התנך עד דורו והוא כתב על בית המקדש הראשון, ולפי התיאוריה שלך לא צריך להיות קיים בית מקדש הראשון, אם כן אנשים יבררו עם המבוגרים וישאלו אותם על בית המקדש הראשון והם יאמרו שלא היה, זה לא יתכן שספר כזה שבו כתוב בו על בית המקדש הראשון והאנשים המבוגרים לא יודעים עליו. עוד הפרכה איך יכול עזרא הסופר לדעת מה היה לפני 840 שנה. בארץ רחוקה ממנו. איך הוא ידע שהמצרים עובדים לשמש ליאור וכו' בספר התורה כתוב על כך שבורא העולם עשה שפטים באלוהי מצרים, כתוב בתורה ובאלוהם העשה שפטים, כלומר בורא העולם הכה כל מה שהמצרים העריצו ועשו אותו אל. ברור שעזרא הסופר לא היה יכול לדעת על כך לכן ברור שלא הוא כתב את התורה. שאלת על פרוש הפסוק, על מה קרה ב 900 שנה, שלדעתך לא חגגו בו את חג הסוכות, ושאלת מה עוד נשתכח מעם ישראל? מסתבר שקיים כאן חוסר בהבנת הנקרא של הפסוק כי פרוש המילים "כי לא עשו מימי יהושוע בן נון עד היום הזה" אינו מורה על פסק זמן אלא על איכות העשייה, כמפורש במקורות מפרשי התנ"ך. כפי שנראה להלן: עונה על כך המצודות דוד: (יז) וישבו בסוכות - ר"ל ישבו בהם בקביעות רב כמו שראוי להיות. כי לא עשו - ר"ל עשו המצוה מן המובחר אשר לא עשו כן מימי יהושוע בן נון והוא הפוך כמו כי לא עשו בני ישראל כן מימי וכו' עד היום ההוא. ותהי שמחה - על אשר קיימו המצוה בתקון רב: מתרץ המצודות כי העשייה עתה הייתה בהתלהבות רבה כל כך כמו שעשו בימי יהושוע בן נון, שכן עם הזמן ירדה ההתלהבות, כמו כל דבר שעושים כשהוא חדש ומתחיל להיות תדיר, עתה כשחזרו מן הגולה חזרו והתלהבו בעשיית המצווה. למעשה החג נחוג במשך כל השנים מכניסת עם ישראל לארץ ועד לגלות בבל ואף בגלות. היה זה חג חשוב ביותר לעם ישראל והעלייה לרגל לירושלים הייתה רבה, עד כי ירבעם בן נבט אשר קיבל את השלטון על עשרת השבטים לאחר פילוג הממלכה יצר חג חדש בחודש השמיני, שהוא חודש חשוון, כלומר חודש אחרי סוכות, באותה מתכונת של חג הסוכות. יש אומרים שעשה זאת כדי לבלבל את העם ולמנוע ממנו לעלות לירושלים או שעשה זאת בחודש השמיני כדי שהחוגגים החוזרים מהעלייה לרגל יוכלו לחוג את החג בשומרון עד שיתרגלו לחג החדש ויפסיקו לעלות לירושלים. כפי הכתוב בספר מלכים א פרק יב (לב) הרי ידוע לכל כי השם חג הוא אחד משמותיו של חג הסוכות. וכך מתייחסים המפרשים לפסוק: רד"ק - בחדש השמיני - החליף החדש השביעי בשמיני להרחיק ישראל עוד מחקות ירושלים או אם יהיה מישראל שירצו ללכת בחג הסכות בירושלים כמו שאומר בדברי הימי' הנותנים את לבבם לבקש את יי' אלהי ישראל באו ירושלים לזבוח עשה הוא חג בחדש השמיני כי כבר שבו לביתם ההולכים לירושלים ויהיו שם בבית אל בחג אשר עשו מיראת המלך: רלב"ג - ויעש ירבעם חג בחדש השמיני - אפשר שעשה זה כדי שלא יחלקו עליו הרוצים עבוד את ה' כי יוכלו לעלות בירוש' בחדש השביעי לעבוד את ה' כמו שנזכר בס' דברי הימים: מצודות דוד - כחג אשר ביהודה - לעשות בו כמצות חג הסכות הנעשה ביהודה, בט"ו לחודש השביעי. מלבי"ם - ויעש - השינוי השני שעשה החג בחדש השמיני בחמשה עשר יום לחדש - באופן שידמה אל החג התוריי (מן התורה) במה שהוא ביום חמשה עשר ויבדל ממנה במה שהוא בחדש השמיני, שדבר כזה ישים פירוד גדול בית הכתות במה שיתדמו להם במקצת כאלו גם הם שומרים מועדי ה', ומובדלים בזמן החג ובאיכות העבודה, וז"ש שמה שהיה בט"ו לחדש היה כדי שיהיה כחג אשר ביהודה - שיקראוהו חג הסוכות לנאץ ולהכעיס. אם כך למדים אנו כי חג הסוכות נחוג לאורך כל הזמנים ולאורך כל התקופה. כאשר לא נרצה לקבל עלינו דברים כהוויתם, נצטרך להפריך את הכתובים כאילו ואינם בעלי הערך שמייחסים להם מזה אלפי שנים. באופן זה יכולים אנשי בקורת המקרא ושאר הפרופסורים המלומדים לכתוב שהתורה נכתבה הלילה בביתי או בביתך, מה זה משנה? בכל קביל. הם אינם יכולים להוכיח שהתורה לא נכתבה הלילה בביתי כפי שאינם יכולים להוכיח שהתורה נכתבה במאה התשיעית, העשירית או בכל מאה אחרת לפני או אחרי הספירה. ברור מאליו שהם לא יעיזו לספר כי התורה נכתבה בביתי רק משום שהמלך ג'ימס תרגם אותה לאנגלית לפני כך וכך מאות שנים ואני טרם נולדתי אז. אין להם על מה להסתמך מלבד על טקסטים שאינם מוכיחים דבר. יש להם השערות שונות, שיערב להם, כדי להוכיח הם צריכים להתבסס על הוכחות ברורות ביותר, לפחות כמו אלו שאתה דורש מאתנו כדי להוכיח את הדברים. באותה גלות בבל שהם מתייחסים עליה כבר ישבו חכמים ועסקו בליבון התורה שבע"פ, אותו ספר שלוקט בסופו של דבר על ידי רב אשי ורבינא ונקרא תלמוד. לגבי ההוכחות שדרשו הגולים או שלא דרשו, מהיכן נשאב מידע חסוי זה, שמא היית אחד מן הגולים או נפגשת עם נציגם שסיפר לך עובדה מסעירה זו? אם מצבם של הגולים היה כל כך עגום, כפי שציינת, אם כן איך ידע עזרא הסופר שבמצרים סוגדים לאלים הללו. יש לנו ספר תורה שאף אחד אחר לא הצליח להחדיר ספר כמוהו בכדי להפריכו. אם אתה אומר שאפשר להחדיר ספר כזה בקלות על ידי אדם בצורה שקרית , או בחלקים, או לאנשים שחיו בתקופה אחרת ואפילו שיהיה כתוב בו שהוא נמצא ברחוב (בתנאי שלא יהיה כתוב ספר תורה אלא ספר התורה עם ה' הידיעה כי כך כתוב בתנ"ך). או שימצא כמו מצא חלקייהו והודיעה זאת לשפן. מדוע לא עשו זאת כל הכופרים שהיו מאז שהופיע הספר ועד היום הם היו יכולים לומר שמצאו ספר התורה (עם האות ה') של עם (ההודים לדוגמא) בכדי להפריך את התורה.? הסיבה היא שלא ניתן להחדיר ספר כזה בצורה שקרית. ובזה אני עניתי לך על ניסיון ההפרכה שלך. אבל אני בכדי שתבין מה כתוב בתנ"ך אני נותן הסבר נוסף. ספר מלכים פרק כב' פסוק ג' ויהי, בשמונה עשרה שנה, למלך, יאשייהו; שלח המלך את שפן בן אצליהו בן משולם, הסופר, * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * בית יהוה, (הערה שלי: כאן רואים שהיה בית השם לפני מציאת הספר בזמן מציאת הספר ) * * * * * * * * * * * * * * * * * * מחצב, לחזק את הבית. ז אך לא ייחשב איתם, הכסף הניתן על ידם: כי באמונה, הם עושים. ח ויאמר חלקייהו הכוהן הגדול, על שפן הסופר, ספר התורה מצאתי, בבית יהוה; וייתן חלקייה את הספר אל שפן, ויקראהו. (הערה שלי: כתוב כאן ספר התורה , עם ה' הידיעה , כלומר שהספר היה ידוע לפני כן ולא השתילו אותו היום) ט ויבוא שפן הסופר, אל המלך, וישב את המלך, דבר; ויאמר, התיכו עבדיך את הכסף הנמצא בבית, וייתנוהו על יד עושי המלאכה, המופקדים בית יהוה. בפרק כב' פסוק יט' רואים שהמלך יאשיהו קיים תורה ומצוות ולכן הוא לא יקבל את הרעה שתהיה . יט יען רך לבבך ותכנע מפני יהוה, בשמעך אשר דברתי על המקום הזה ועל ישביו להיות לשמה ולקללה, ותקרע את בגדיך, ותבכה לפני; וגם אנכי שמעתי, נאם יהוה. כ לכן הנני אספך על אבתיך, ונאספת אל קברתיך בשלום, ולא תראינה עיניך, בכל הרעה אשר אני מביא על המקום הזה; וישבו את המלך, דבר. עוד כתוב בקישור להלן שבגלל שלא שמרו על התורה כפי שצריך הם יקבלו בעתיד עונשים כבדים ואכן לאחר מכן היה חורבן וגלות וחלק מהיהודים גלו עד תימן. וכך כתוב: ומחיתי את ירושלם כאשר ימחה את הצלחת, מחה, והפך, על פניה. יד ונטשתי, את שארית נחלתי, ונתתים, ביד איביהם; והיו לבז ולמשסה, לכל איביהם בקישור רואים את העונש על כך שלא שמרו תורה . אני מבין מכל מה שכתוב בתנ"ך בקישורים שהבאתי שהתורה לא נרשמה על ידי יאשיהו ולא על ידי משהו אחר בתקופה שלו . עוד אני מבין שהתורה לא נשמרה על ידי מנשה ולכן הוא קבל עונש על כך. עוד אני מבין שיאשיהו כן שמר את התורה ולא קבל עונש . מאיפה לוקחים ביקורת המקרא והנלווים להם שהתורה נכתבה על ידי אדם. או שנכתבה בחלקים ? אין שום ממצאים ארכיאולוגים על כך . מאחר והיה ליהודים נס פורים ונס זה היה לאחר מלכותו של יאשיהו. אנו רואים שיש ראיה לבורא העולם מתוך המגילה לאחר מלכותו של יאשיהו ואנו חייבים להבין שלא יתכן שיאשיהו נתן תורה מזויפת כי יש לנו ראיה מתקופה מאוחרת יותר על קיומו של בורא העולם. עוד ראיה לאמיתות התורה . מבית המקדש בבית המקדש היו עשרה ניסים וכל העם ראה את הניסים . כולם היו עולים לרגל וראו את הנסים , כך כתוב במשנה, ושוב הראיה מתבססת על כך שבן שרואה ספר שכתוב בו שכל העם רואה ניסים הוא יעביר את הספר לדורות הבאים רק אם הנסים אכן היו. ודבר הכי חשוב . לא כתוב בספר התנ"ך באף מקום שמשהו כתב את הספר או ערך את הספר . תמיד כתוב ספר התורה בה הידיעה . כלומר שהיה ידוע להם הספר. ככתוב על ספר הברית הזה כי לא נעשה כפסח הזה מימי השופטים אשר שפטו את ישראל וכל ימי מלכי ישראל ומלכי יהודה.." לא נעשה כפסח. הזה. כלומר לא עשה פסח כמו שעשו עכשיו אלא עשו חג פסח בצורה אחרת ועל כך כתוב הסבר ברש"י מה היו ההבדלים. עצם העובדה שכתוב שלא נעשה פסח ממי השופטים מראה שהם ידעו שחגגו את הפסח ממי שופטים ולפני כן בצורה שחגגו באותה שנה. כלומר זה לא נכון לומר שהם לא ידעו בכלל על חג הפסח. ואני רוצה לומר לך שתדע . כל השאלות שאתה שואל שאלו כבר על כך כל הכופרים במשך אלפי שנים והתשובות להם מוכנות בלי שצריך לטרוח. לכן חבל לך לחפש הפרכה מתוך התורה. זה מראה שאתה חושב שאתה יותר חכם יותר מכל מיליוני היהודים שהיו במשך אלפי שנה ואתה רוצה למצוא מה שהם לא ידעו. תרד לפני שתיפול. אם אתה חושב שקל לבוא לעם ולומר לו מצאנו ספר היסטוריה שלכם וכתוב בו שבורא העולם נגלה לאבותיכם , והם יהיו מוכנים לקבל כך עול מלכות שמים ולעשות מצוות בגלל זה. מדוע לא עשו כך הכופרים , כלומר מדוע הם לא כתבו ספר דומה והביאו לעם ושכנעו אותם לקבל מסורת מזויפת ובכך להפריך את התורה. אין זאת כי לא ניתן לעשות כך. לכן הראיה נשארה מצוינת ולא הופרכה. עוד בספר עזרא פרק ד' פסוק ו' מהפסוק הנ"ל רואים שעזרא הסופר היה בדורו של אחשוורוש. ובסוף מגילת אסתר כתוב כך: ויכתוב מרדכי, את הדברים האלה; וישלח ספרים אל כל היהודים, אשר בכל מדינות המלך אחשוורוש--הקרובים, והרחוקים. אסתר פר ט,כא לקיים, עליהם--להיות עושים את יום ארבעה עשר לחודש אדר, ואת יום חמישה עשר בו: בכל שנה, ושנה. כימים, אשר נחו בהם היהודים מאויביהם, והחודש אשר נהפך להם מיגון לשמחה, ומאבל ליום טוב; לעשות אותם, ימי משתה ושמחה, ומשלוח מנות איש לריעהו, ומתנות לאביונים. אסתר ט,כג וקיבל, היהודים, את אשר החלו, לעשות; ואת אשר כתב מרדכי, אליהם. וישלח ספרים אל כל היהודים, אל שבע ועשרים ומאה מדינה--מלכות, אחשוורוש: דברי שלום, ואמת. לקיים את ימי הפורים האלה בזמניהם, כאשר קיים עליהם מורדכי היהודי ואסתר המלכה, וכאשר קיימו על נפשם, ועל זרעם: דברי הצומות, וזעקתם. אסתר ט,לב ומאמר אסתר--קיים, דברי הפורים האלה; ונכתב, בספר. עד כאן מגילת אסתר. מאחר וכתוב במגילה נוסח כזה ("וישלח ספרים אל כל היהודים, אשר בכל מדינות המלך אחשוורוש--הקרובים, והרחוקים.") אני טוען שבן שמקבל מאביו את סיפור המגילה בפעם הראשונה שהופצה הוא יבדוק אם באמת היה הנס שכתוב במגילה (למעשה הוא לא צריך להתאמץ לבדוק הוא רק צריך להיזכר מה קרה לו בעצמו ) אני טוען שאם לא היה נס והסיפור היה שיקרי הוא לא יקבל מאביו את הסיפור ולא יסכים להעביר את המגילה לבנו ולדור הבא , ומאחר וכן הועברה המגילה אלינו סימן שהוא בדק והסכים לכך שהיה נס וכן כל יתר היהודים ראו את הנס והסכימו לחגוג לזכר הנס חג וזה ראיה וסימן שסיפור המגילה אמת .במגילה כתוב שהייתה גזרה להשמיד את היהודים . גזרה זו התבטלה בדרך נס לאחר שהיהודים זעקו תפלה לקדוש ברוך. מכאן ראיה שהיהודים ידעו על בורא העולם לפני שעזרא הסופר והיהודים עלו לארץ וגם ראיה שיש השגחה פרטית ושבורא העולם עוזר למי שמתפלל. ועוד. אם אתה אומר שהתורה ניתנה על ידי עזרא הסופר. איך הוא ידע שלא יהיה עוד מישהו שיחדיר ספר דומה. לכן אני מציע שאם אנו רוצים להינצל ממלחמות וצרות גם להתפלל. בכבוד רב דוד |
|
||||
|
||||
Scriptural Proof That Jesus Christ is God
As our society rapidly approaches the end- time events of the book of Revelation, Satan and his evil forces are doing everything within their power to deceive humanity and to condition men to worship an individual known as "the beast" or "the Antichrist" (Rev. 13:1-18). Satan has always had a desire to be worshipped as God (Isa. 14:12; Luke 4:7), and he will be worshipped as God in the coming Tribulation Period (II Thes. 2:3-4). In order to bring this about, Satan realizes that he must first DETHRONE the true God in the hearts and minds of people. That is, he must attack the Deity of Jesus Christ. This attack on the Lord Jesus Christ is being executed in many ways by many different groups. Various cult groups, New Age groups, and even modern Bible translators have their own methods of robbing Jesus Christ of His Deity. Many young men today enter Bible colleges and seminaries believing in the Deity of Christ, and then graduate four years later with less faith than when they enrolled! What about you, friend? What do you believe about Jesus Christ? Can you support your beliefs with God's word? That's the real issue: what saith the Scripture? We challenge you to get your Bible (KJV) and check all the references that we are about to give. We are going to offer twelve Scriptural proofs for the Deity of Jesus Christ. That is, you are going to see twelve Bible proofs that Jesus Christ is God. Please do NOT take our word for anything. Our world is filled with deception because too many people believe what they hear without checking the facts. We urge you to search the Scriptures for yourself, and form your own convictions with God's word. Jesus Christ Is God Incarnate Quoting from Isaiah 7:14, Matthew 1:23 says, "Behold, a virgin shall be with child, and shall bring forth a son, and they shall call his name Emmanuel, which being interpreted is, God with us." According to both of these verses, Jesus was "God with us" when He walked upon this earth. He wasn't merely "God's chosen one with us" or "God's Son with us." As I Timothy 3:16 states, "God was manifest in the flesh." John 1:14 tells us that "the Word was made flesh, and dwelt among us..." In Zechariah 12:10, GOD said that HE (God) would be "pierced" by sinners, and Revelation 1:7 states that Jesus Christ Himself fulfilled this prophecy! Friend, the Bible presents Jesus Christ as much more than a great prophet and teacher. God's word presents Jesus Christ as God incarnate. Jesus Christ Is Eternal In John 10:28, Jesus said, "And I give unto them eternal life; and they shall never perish, neither shall any man pluck them out of my hand." If Jesus Christ isn't eternal, then how does He have the power to give "eternal life"? Micah 5:2 states that Jesus Christ is "from everlasting", which is exactly what Psalm 93:2 and Isaiah 63:16 say about God! In John 8:58, Jesus said to the Pharisees, "Verily, verily, I say unto you, Before Abraham was, I am." The term "I am" is the exact term that God used in Exodus 3:14 in reference to Himself! Jesus professed to be the eternal God of the Bible. Jesus Christ Has Divine Names Check these references for yourself. In Matthew 22:42-45, Jesus claims to be the "Lord" of Psalm 110:1. He allows Thomas to address Him as "My Lord and my God" in John 20:28. He is the "everlasting Father" and "The mighty God" of Isaiah 9:6. According to His own words in John 10:11-14, He is the "shepherd" of Psalm 23:1, Psalm 80:1, and Ezekiel 34:12. God is the "saviour" in Isaiah 43:3, 43:11, 45:15, 45:21, Hosea 13:4, Luke 1:47, and I Timothy 4:10, yet this same title is given to Jesus Christ in Luke 2:11, Philippians 3:20, II Timothy 1:10, and II Peter 2:20. God is the "Rock" of Deuteronomy 32:4, 32:15, 32:18, 32:30-31, I Samuel 2:2, and Psalm 18:31, yet this title is given to the Lord Jesus Christ in I Corinthians 10:1-4, I Peter 2:7-8, and Romans 9:33. God is "light" in Psalm 27:1 and Micah 7:8, and then Jesus is "light" in John 1:4-9 and in John 8:12. In Isaiah 44:6 God says, "...I am the first, and I am the last; and beside me there is no God." In Revelation 1:17 Jesus Christ says, "...Fear not; I am the first and the last." The Scriptures are clear: Jesus Christ is the God of the Old Testament. Jesus Claimed Equality with God Jesus says in Matthew 28:19, "Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of the Father, and of the Son, and of the Holy Ghost:" If Jesus Christ isn't Deity, then why did He include Himself in the Holy Trinity? Jesus says in John 14:9, "...he that hath seen me hath seen the Father; and how sayest thou then, Show us the Father?" Is the Father someone other than Jesus Christ? No, not according to Jesus Christ. In John 10:30, Jesus says, "I and my Father are one." Isn't that clear enough? Philippians 2:6 says that Jesus was in the "form of God", and that he thought it not robbery to be "equal with God"! The Jesus Christ of the New Testament claimed to be "one" with God and "equal" with God. Jesus Christ is Omnipresent Only God has the ability to be everywhere at once, yet Jesus Christ claims this ability. In Matthew 18:20, He says, "For where two or three are gathered together in my name, there am I in the midst of them." How could this be possible if Jesus were not Deity? The same is true in Matthew 28:20 where Jesus says, "...lo, I am with you alway, even unto the end of the world. Amen." How could He be with each individual Christian always and be in Heaven at the same time? He is God, for only God has such attributes! Jesus Christ Is Omnipotent That is, He is all powerful. He has all power. Revelation 19:6 states, "...the Lord God omnipotent reigneth." Then I Timothy 6:15 says that Jesus Christ Himself is "...the blessed and only Potentate, the King of kings, and Lord of lords;" If Jesus is the ONLY Potentate, then He must be the One of Revelation 19:6, God Almighty! Also see Colossians 2:9-10, Revelation 2:26, and Matthew 28:18. Jesus Christ Is Omniscient To be omniscient is to have all knowledge, unlike normal men. The Bible declares that Jesus was indeed omniscient. Unlike normal men, Jesus Christ had knowledge of specific details about His own death. In Matthew 16:21, Jesus said that He would go to Jerusalem, suffer many things at the hands of the scribes and the elders, be killed, and then be resurrected the third day. He repeats this prophecy in Matthew 20:19. Matthew 17:27 offers the account of Jesus knowing of a certain coin in a fish's mouth before the fish is caught! He knew specific details about a woman's life whom He had never met (John 4:16-19). He also had all knowledge about Nathaniel in John 1:47-49. Friend, Jesus Christ is Deity because He is omniscient. Jesus Christ Has Creative Powers John 1:1-3 says, "In the beginning was the Word, and the Word was with God, and the Word was God. The same was in the beginning with God. All things were made by him; and without him was not any thing made that was made." The "Word" is the Lord Jesus Christ (John 1:14; I John 1:1-3; 5:7), and John 1:3 says that all things were made by Him! Colossians 1:16 says, "...by him were all things created..." Consider Hebrews 1:1-3: "God, who at sundry times and in divers manners spake in time past unto the fathers by the prophets, Hath in these last days spoken unto us by his Son, whom he hath appointed heir of all things, by whom also he made the worlds; Who being the brightness of his glory, and the express image of his person, and upholding all things by the word of his power, when he had by himself purged our sins, sat down on the right hand of the Majesty on high;" You see, by Jesus Christ the worlds were made, and by Jesus Christ all things are upheld. He has the power to create and sustain the universe. Jesus Christ Has Power Over the Elements of Nature In Matthew 14:25, Jesus literally walks upon the sea, and in Luke 8:24, He rebukes the wind and it obeys Him. How could He perform such tasks if He weren't God? It must be understood that Jesus didn't pray for God to calm the sea; He calmed the sea Himself. Jesus Christ Received Worship If we're wrong in teaching that the Lord Jesus Christ is God, then He must have been wrong in allowing people to worship him. Jesus Himself said, "Thou shalt worship the Lord thy God, and him only shalt thou serve." (Mat. 4:10) Why would He say this at the beginning of His ministry and then spend His ministry allowing people to worship HIM? In Acts 10:25-26, and in Revelation 19:10, worship of anyone other than God Himself is forbidden, yet Jesus willingly received worship throughout His public ministry (John 20:28; Mat. 8:2; 9:18; 15:25; 28:9; John 9:38). If He isn't Deity, then why didn't He correct those who worshipped Him? Jesus Christ Forgave Sins "And they shall teach no more every man his neighbour, and every man his brother, saying, Know the LORD: for they shall all know me, from the least of them unto the greatest of them, saith the LORD: for I will forgive their iniquity, and I will remember their sin no more." (Jer. 31:34) According to these words, it is GOD Who has the power and right to forgive sins. However, the New Testament says that Jesus Christ has this power. Please notice Mark 2:5-11: "When Jesus saw their faith, he said unto the sick of the palsy, Son, thy sins be forgiven thee. But there were certain of the scribes sitting there, and reasoning in their hearts, Why doth this man thus speak blasphemies? who can forgive sins but God only? And immediately when Jesus perceived in his spirit that they so reasoned within themselves, he said unto them, Why reason ye these things in your hearts? Whether is it easier to say to the sick of the palsy, Thy sins be forgiven thee; or to say, Arise, and take up thy bed, and walk? But that ye may know that the Son of man hath power on earth to forgive sins, (he saith to the sick of the palsy,) I say unto thee, Arise, and take up thy bed, and go thy way into thine house." Jesus Christ is God, because only God can forgive sins. It's true that He took on the form of a man for thirty-three years on this earth, but He was still God. He was God manifest in the flesh (I Tim. 3:16). Jesus Christ Had Power Over His Own Life and Death How many people do you know who have the ability to lay down their own life and then take it up again? Jesus had this power. Consider John 10:17-18: "Therefore doth my Father love me, because I lay down my life, that I might take it again. No man taketh it from me, but I lay it down of myself. I have power to lay it down, and I have power to take it again. This commandment have I received of my Father." Jesus had the power over His own life and death! When He died, He willingly gave up His own spirit (Luke 23:46). According to His own words in Revelation 1:18, Jesus Christ has "the keys of hell and of death." How could He possibly have such power if He were not God? Friend, make no mistake about it: the Lord Jesus Christ is Deity. He came to this earth and suffered in human flesh for thirty-three years. He lived a perfectly sinless life, and then laid that life down as an eternal payment for your sins. Mohammed didn't pay for your sins, because Mohammed wasn't God. Buddha didn't pay for your sins, because Buddha wasn't God. You can't pay for your sins, because you aren't God. Only Jesus Christ is sinless, because only Jesus Christ is God. He Alone can save your soul from the eternal fires of Hell. "Neither is there salvation in any other: for there is none other name under heaven given among men, whereby we must be saved." (Acts 4:12) "Jesus saith unto him, I am the way, the truth, and the life: no man cometh unto the Father, but by me." (John 14:6) Friend, do you know the Lord Jesus Christ as your own personal Saviour? Have you been born again? If not, be sure and call or write today for your free copy of Understanding God's Salvation Plan. Nothing in your life is more important than your eternal destiny, and no one can help you more than the Lord Jesus Christ. |
|
||||
|
||||
איך משה, שלטענתך כתב את ספר התורה, ידע על מותו וכתב על כך? |
|
||||
|
||||
ראה מנחות דף ל' עמוד א': "... עד כאן הקב"ה אומר ומשה כותב ואומר, מכאן ואילך1 הקב"ה אומר ומשה כותב בדמע ..." 1 שמונת הפסוקים האחרונים בתורה: "וימת שם משה..." |
|
||||
|
||||
איפה זה *כתוב* בתורה? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |