|
||||
|
||||
ארה"ב הסירה את התנגדותה לעיסקה, עקב התמתנות המתיחות בין הודו לפקיסטן. "הארץ": |
|
||||
|
||||
האם התמתנות המתיחות בין הודו לפקיסטן היא הסיבה היחידה, או שמא מהווה הפלקון חלק מגזרי מפת הדרכים? |
|
||||
|
||||
אם הוא גזר, מוקדם מדי לתת אותו. נראה שזה פשוט סיום של תהליך פנימי ארוך בירוקרטי, של שדולה ישראלית והודית. ועכשיו, אחרי שהרגנו שני ציפורים (פלקון והודו), לעיסקה הבאה: רכבת ישראל לקטאר. |
|
||||
|
||||
להיפך: קטר לרכבת ישראל. |
|
||||
|
||||
"גלובס" מפרסם כי ראש הממשלה אריאל שרון תכנן לחתום בביקורו בהודו בחודש הבא על ההסכם לאספקת מטוסי הפלקון בהיקף של מיליארד דולר, אולם התברר שהמגעים בין התעשייה האווירית ואלתא למשרד ההגנה ההודי טרם הגיעו לידי סיכום. |
|
||||
|
||||
הקבינט המדיני-ביטחוני אישר הבוקר את עיסקת הפלקון. "מעריב": http://www.maariv.co.il/channels/2/ART/657/877.html |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |