|
||||
|
||||
אם אני לא טועה בדיון לא הוזכרה התפתחות משמעותית אחת והיא ה-MTV. הדור הצעיר "רואה" מוזיקה לא פחות מאשר מאזין. זו התפתחות שהתקליטים ואפילו הדיסקים לא מתמודדים איתה. כדי לחזות תהליכים - תסתכלו על בני 13 עד 20. הם ייקבעו את התהליכים שיישטלתו על התעשייה בתוך 10 שנים (כאשר יהיה להם מספיק כסף ליצור ביקוש). המחשב ככלי מרכזי בבידור הביתי מאפשר לשלב את כל הטכנולוגיות האלה ולקבל את יצירת האומנות האולטימטיבית (פחות מוגבל מעטיפה של תקליט) |
|
||||
|
||||
בני 13 עד 20 קובעים כבר עכשיו את התהליכים שישלטו על התעשייה - כיוון שנוער הוא פלח שוק מרכזי מאוד לעניין עיצוב תעשיית המוזיקה (וגם האופנה). כבר היום יש להם כסף, הרבה כסף, והוא בא מההורים. בעוד 10 שנים החבר'ה האלה יגורו בדירות שכורות, יהיו סטודנטים תפרנים או יחסכו כסף לחו"ל. יהיה להם הרבה פחות כסף ליצור ביקוש - עד שיגיעו לאמצע שנות השלושים שלהם (ואז יעצבו שוק מוזיקה/אופנה נפרד, שאינו קשור לשוק הנוער). |
|
||||
|
||||
אולי אתה צודק לגבי התזמון - אך אין ספק לגבי קביעת המגמות - הם ימשיכו לצרוך CLIPS כי ככה הם רואים את המוזיקה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |