|
||||
|
||||
מה עם תפקידים יחידאיים, כמו גזבר העירייה, דובר העירייה וכדומה? צריך רק אחד לכל עיר או רשות. דווקא בעלי תפקידים אלו הם גם בעלי המשכורות הגבוהות ביותר, כך שייתכן חיסכון גדול, לא? |
|
||||
|
||||
הגזבר והדובר קיבלו לפתע רשות גדולה יותר לשרת. לכן הגזברים והדוברים המיותרים יפוטרו, ומיד ישכרו כיועצים לענייני גזברות ודוברות, בהתאם, וכמובן שכל מהלך האיחוד ידרוש שכירת עוזרים מיניסטריאליים, שיפוטרו בסוף התהליך ויישכרו מחדש גם הם כיועצים, חד גדיא, חד גדיא. |
|
||||
|
||||
עם פרסום התוכנית, החשש העיקרי של עובדי הרשויות היה פיטורים המוניים. הגזבר והדובר צריכים לחשוש למעמדם הרם, כמובן, אבל למה יחששו אלפי העובדים הזוטרים? הרי כל עובד יכול לשרת מספר קבוע, פחות או יותר, של אזרחים (גם לפי דבריך), אלא אם כן יש אבטלה סמויה בהיקף גדול ברשויות, מה שלא נראה לי, כי רמת השרות הגרועה נובעת לדעתי בחלקה מ-understaffing. לסיכום: איך יעמדו הרשויות (וליתר דיוק, העובדים הנותרים בהן) בפיטורי אלפי עובדים? איך השרות לא יפגע? |
|
||||
|
||||
בכל השגה וביקורת על חוקי פרקינסון, נא לפנות ישירות אליו . . . |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |