|
||||
|
||||
לא נכון, הם פשוט מצטופפים ליד המאה מלמטה (או עליו). אחרי התשובה מלמעלה, הבנתי שזה לא אני שלא הבין. יש כאן ירידה ברזולוציה, אפילו עד כדי אי הבחנה בין התלמידים. קטימה - אין שם. אבל אני סתם קטנוני, אפשר להתעלם... |
|
||||
|
||||
מדוע אתה טוען שאין קטימה? אם אתה מתכוון לבונוסים, אל תשכח שזו המצאה של האוניברסיטאות ע"מ להתגבר על הקטנת הרזולוציה. ציון בגרות תקני של משרד החינוך אינו כולל בונוסים, ולכן אינו יכול לעלות על 100. |
|
||||
|
||||
עובדת קיומו של ציון מקסימלי בלבד, לא מעידה על קיום קטימה. ברור שהציון לא יכול לעלות מעל 100. ההנחה שלך היא שחלק משמעותי של נבחנים יכול להוציא מעל 100 במבחנים אלו, אך ציוניו נקטמים אל המקסימום שהוא 100. למרות הקטנת הרזולוציה, שהסכמתי עם עבודת קיומה, אני עדיין חושב שהרוב המוחלט (למעט בודדים) של נבחני הבגרויות/מגן לא מקבלים את הציון 100, וזה מעיד שציונם לא היה ציון גבוה מ-100 שנקטם. הרזולוציה קטנה בציונים הגבוהים, מתחת ל-100, אך "בעית הקטימה" איננה באמת בעיה. אפשר יהיה לדבר על בעית קטימה, כאשר נקבל מספר גדול של אנשים שקיבלו את הציון 100. |
|
||||
|
||||
אני מדבר על רמת הציון הבודד, לא על ממוצע הבגרות. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |