|
||||
|
||||
כשאני הייתי צעיר, הדיעה הרווחת היתה שמאמץ ורצון טוב הם האמצעים בעזרתם אוכל להשיג ציון טוב יותר במבחן אובייקטיבי, ולא מטרה בפני עצמה. אינני יודע למה את מצטערת וכואבת על כך שהמערכת האקדמית מעריכה רק את ההצלחה האקדמית. אני הייתי מצטער וכואב אם זה היה אחרת. לא הייתי רוצה שאת הגשרים שאני נוסע עליהם יתכננו מהנדסים שהשתדלו, גילו רצון טוב ושהתנהגותם תאמה את הכללים והחוקים (למרות שכל אלה לא מפריעים לי), אלא כאלה שיודעים מה הם עושים. |
|
||||
|
||||
פרט לכנוי גאה (נדמה לי שלא הרבה משתמשים בבטוי "גא"), מניין לך שמדובר במורה ממין נקבה? |
|
||||
|
||||
אם טעיתי אני מתנצל. |
|
||||
|
||||
זהו, שגם אם לא טעית (ומירב הסיכויים שלא טעית), עדיין, קו המחשבה יש בו להעיד על משהו (רק שאני לא יודע על מה). |
|
||||
|
||||
על זה שאחוז המורים הזכרים במערכת החינוך הוא זניח? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |