|
||||
|
||||
אתה מבין יופי, אין בזה שום רציונל. המיקוד נעשה ברמה של פרקים בחומר (בכיתה י''א התמקדנו בשיעורי ספרות במשך רוב שנת הלימודים בספר אחד, ובי''ב הורידו לנו אותו מהחומר. זה היה בזבוז שיעורי ספרות של שנת לימודים שלמה). |
|
||||
|
||||
כל הזמן מתלוננים הרי ש"לומדים רק לבגרות", לא? נו, אז הנה למדת משהו לא לבגרות. סתם להעשיר את הידע הכללי שלך. יש דברים נוראיים יותר מזה, לא? |
|
||||
|
||||
את הדברים שיותר נוראים מזה הרי לא נתחיל למנות. אם הספר היה שווה משהו זה היה אולי מעשיר את הידע שלי, הבעיה היא שהוא היה משעמם עד מאוד- אבל זאת לא הפואנטה. הפואנטה היא שבמקום ללמוד את החומר שלא הספקנו בכיתה לבד בבית, יכולנו ללמוד אותו במשך שנה בכיתה. מה לעשות, כשמשקיעים כ''כ הרבה ובסוף מגלים שזה לא לבגרות זה מעצבן. |
|
||||
|
||||
סיפור פשוט הוא *לא* ספר. הוא חלק מתוך קובץ של עגנון. ההוצאה לתלמידים שבה הוא יוצא כספרון נפרד לא הופכת אותו לספר. |
|
||||
|
||||
אוקי. זה ממש לא משנה, מה שיותר שינה לי זה שלמדתי רק אותו במשך רוב השנה. |
|
||||
|
||||
לדעתי זה קצת חריג שהתרכזתם במשך רוב שנת הלימודים בספר אחד, ואני מקווה שזהו יוצא מן כלל שאינו מעיד על הכלל. אה כן, ומה שהעלמה עפרונית אמרה. |
|
||||
|
||||
המנזר בו למדתי באמת היה מקום חריג למדי. אבל זה כבר מסווג תחת ''תלונות על התיכון בו למדנו'', לא ''תלונות על שיטת המיקוד''. |
|
||||
|
||||
אה, אז בגלל זה את כל הזמן אומרת "ג'יזס". ______________ האלמוני המקורי, משלים את חובותיו האייליים במקום את חובותיו הלימודיים. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |