חברת תעופה תפצה לקוח בגין מידע שגוי שמסר צ'אטבוט | 4212 | ||||||||
|
חברת תעופה תפצה לקוח בגין מידע שגוי שמסר צ'אטבוט | 4212 | ||||||||
|
פרסומים אחרונים במדור "חדשות"
|
הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות |
|
||||
|
||||
אני מניח שזה אותו מקרה בו דפים שונים באתר החברה סותרים זה את זה. לא ברור מדוע החברה חשבה בכלל להשתמט ממחוייבות בסיסית כזאת, ואיזה סיכוי היא חשבה שיש לה מול שופט (אנושי) במקרה שעל פניו המשפטיים, כה ברור. |
|
||||
|
||||
מתוך בורות מלאה, מה הדין במקרה שעובד מטעם החברה היה מאשר ללקוח תעריף בניגוד למדיניות? לא שאני מניח שדין הצ'טבוט צריך להיות זהה, אני פשוט תוהה אם החברה ניסתה לעשות הקבלה בינו לבין עובד חברה או מעין קבלן חיצוני. |
|
||||
|
||||
שאלה טובה. אני מניח שכל עוד אין מדובר בהחלטה שערורייתית במיוחד מבחינת השכל הישר או הסכומים הנוגעים בדבר, ואם אין במעשי העובד אי חוקיות ראשית (כנסת) כדוגמת שחיתות, או משנית כדוגמת חריגה מתקנות התעופה, מחוייבת החברה אוטומטית למעשי העובד. לאחר מכן היא יכולה, במקרים מסויימים, לתבוע את העובד. באשר לקבלן חיצוני - כנראה שאין היא כלל מחוייבת, אלא אם משהו בחוזה ההתקשרות שבינו לבין החברה, או בפרסומים של החברה לגביו, קובע אחרת. ואולם, אינני משפטן. |
|
||||
|
||||
What kind of a sick person would do a thing like that?
|
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |