מטוסי ה''קונקורד'' יוצאו משירות | 1431 | ||||||||
|
מטוסי ה''קונקורד'' יוצאו משירות | 1431 | ||||||||
|
פרסומים אחרונים במדור "חדשות"
|
הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות |
|
||||
|
||||
אולי הקונקורד לא היה פריצת דרך, אולי אפילו לא פלא טכנולוגי, אבל כל עוד הוא טס (וכל עוד אני לא טסתי בו מעולם1), הוא עדיין מתפקד אצלי כמונומנט2 לרעיון שאני לא יודע בדיוק להגדיר ולנסח, אבל הוא אומר משהו כמו "אנחנו, האנושות, יכולים לדמיין דברים מדהימים ובעזרת טכנולוגיה להפוך אותם למציאות. יש מקום לאופטימיות". אני לא חושב שזה הפסיק להיות נכון – נהפוך-הוא, ואני מסוגל להתפעל גם מהאינטרנט או מהעניין הזה של הטלפונים שלא מחוברים לחוטים, אבל מה עם איזה משהו מונומנטלי, בכל זאת? 1 ארכיבאי! 2 ולכן העובדה שכשלעצמו הוא פיל לבן לא משנה הרבה |
|
||||
|
||||
"תאר את החזון שלך: איך תיראה ליגת האן-בי-איי בטווח הרחוק? מתישהו לאורך הדרך, יהיה לליגה מחוז באירופה. אין לי כרגע תוכנית ממשית, אבל אני מאמין שבסופו של דבר זה מה שיקרה. באמצעות מטוסי קונקורד על קוליים, הניקס ייצאו מניו יורק למסע משחקים באירופה, בפריז, בלונדון, בברצלונה, מי יודע, אולי בתל-אביב. אחר כך הניקס יחזרו לסדרה של משחקי בית, וייצאו לסדרת משחקים במערב, כפי שעושים היום." הראיון המלא עם דיוויד שטרן שהתפרסם שלשום במעריב: |
|
||||
|
||||
וזאת ההזדמנות להזכיר את הערכתי המדויקת בדבר סיכויה של מכבי ת"א להגיע העונה אל הפיינל פור1. תגובה 133757 1 אינשאללה יגיעו בשנה הבאה, לפיינל פור ש(אינשאללה, אם לא יהיו מלחמות) יהיה בת"א. |
|
||||
|
||||
תגובה 13209 |
|
||||
|
||||
אני מוכן להתערב כי המטוסים כפופי האף הללו לא יפסיקו את השירות שהם מציעים. ההודעה אודות ביטול הטיסות + ההנחה יגרמו לעלייה זמנית בשימוש בשירות הקונקורד. לאחר שתיעלם ההודעה מהזכרון תצא הודעה כי הכוונה היתה על הפסקת ייצור מטוסים חדשים או שתצא הכרזה על ייצור הקונקורד II. כעשיר מופלג, אני לא מוכן לוותר על שירות המאפשר לי להגיע מפארי לניו-יורק בשלוש שעות. |
|
||||
|
||||
מדוע יש הכרח לדרוש 6,000 ליש"ט על טיסות הקונקורד? האם אחזקתו ו/או תדלוקו יקר עד כדי כך? אם היו מורידים את המחיר בחצי והופכים את הטיסות לאטרקטיביות עבור יותר אנשים, האם לא ניתן היה למנוע את ההפסדים? |
|
||||
|
||||
המטוס הזה הוא פשוט לא עסק כלכלי. עלויות האחזקה הן גבוהות ביותר, המטוס שותה המון דלק ומכיל מעט מדי נוסעים (בסביבות המאה) בעקבות ההתרסקות בפריז עלויות האחזקה נהיו יותר גבוהות (בגלל כל מיני שיפורים בטיחותיים) מצד אחד ומצד שני היו פחות נוסעים (מסיבות מובנות) הקונקורד גם אינו יכול לנחות בכל נמל תעופה בגלל תקנות המגבילות את הרעש (וזה מטוס רועש מאוד) לפי מה ששמעתי המטוס הזה מעולם לא החזיר את ההשקעה בפיתוחו... ועם כל זאת... חבל, כנראה שנצטרך לחכות עוד כמה עשרות שנים עד שתהיה לנו טכנולוגיה לטיסה על קולית פרקטית... |
|
||||
|
||||
אריה אגוזי ברקוויאם למטוס של חוג הסילון. 1 כן, כן, גם הבואינגים הם מטוסי סילון. תקראו לזה "חופש אומנותי". |
|
||||
|
||||
how can i read ynet from europa?
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
BA קיבלה מעל 300 בקשות ל"מזכרות" ממטוסי הקונקורד. |
|
||||
|
||||
וספיישל של CNN על הקונקורד: |
|
||||
|
||||
מטוס קונקורד של בריטיש איירוויז הוצב על דוברה בצמוד ל"אינטרפיד" שהיא מוזאון מטוסים צף בניו-יורק. |
|
||||
|
||||
זה לא מוזיאון מטוסים אלא מוזיאון לתעופה וימאות שנמצא על ספינת קרב בדימוס. המוזיאון מומלץ. |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |