בית משפט בקנדה פסק כי חברת התעופה "קנדה אייר" תשלם פיצויים ללקוח, לאחר שהיא ניסתה להתנער מאחריותה למידע שגוי שצ'אטבוט באתר החברה מסר ללקוח.
הצ'אטבוט אמר ללקוח כי יוכל לקבל רטרואקטיבית החזר כספי בגין תעריף "טיסה ללווייה", בסתירה למדיניות החברה האמיתית. לאחר שהחברה סירבה להחזיר ללקוח את הסכום המדובר, הלקוח תבע אותה. במהלך המשפט טענה החברה כי הצ'אטבוט הוא "ישות חוקית נפרדת" האחראית למעשיה, אך השופט לא קיבל טענה זו, ופסק כי החברה תשלם ללקוח את ההפרש בין התעריף המלא לתעריף המופחת, וכן ריבית והוצאות נוספות, בסך הכל כ-800 דולר קנדי.
|
קישורים
|