הקמפיין הפרסומי של פרוקטר אנד גמבל באולימיפיאדה מעורר מחלוקת 3496
חברת "פרוקטר אנד גמבל" פתחה בקמפיין פרסומי חדש באוליפיאדת לונדון 2012, "תודה לך אמא", הקמפיין מעלה על נס את אמהותיהם של הספורטאים, שהשקעתן היתה הכרחית להצלחתם. ביקורת על הקמפיין מעלה שאלות לגבי אחריות חברתית של מפרסמים והמידה שבה האינטרס המסחרי משפיע על בחירת הערכים החברתיים שפרסומות מציגות עצמן כתומכות בו.

הקמפיין של "פרוקטר אנד גמבל" פונה לנשים משום שלהן הוא מעוניין למכור מוצרים בתחומי היופי, הבריאות והנקיון. אבל נטען נגדו שהוא מזניח את תרומתם הניכרת של אבות ושל שאר משפחתם של ספורטאים להישגיהם, וכן שהוא מעודד תפיסה שמרנית ומיושנת של מחויבות אמהית. טל שניידר כתבה ב"גלובס" על הקמפיין ועל המחלוקת שהוא מעורר.
קישורים
מה עומד מאחורי הקמפיין של פרוקטר אנד גמבל לאולימפיאדה? - מאמר של טל שניידר ב"גלובס"
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חברה וכלכלה"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

  וזה כותרת באייל הקורא בגלל ש...? • למה? • 2 תגובות בפתיל

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים