|
|
|
חדשות • המערכת • יום ה', 1/1/2004, 15:57 |
|
"מעריב" מפרסם כי הגיעו אליו תלונות של הורים על כך שבאחד המופעים היוקרתיים של חנוכה, ה"פסטיגל", היתה החסות של חברת "סלקום" חלק אינטגרלי מהמופע.
בין הטקסטים של ההצגה שולבו שורות כמו: "אין לנו מה לדאוג, אז מה אם חטפו אותנו? אני אתקשר לאבא שלי מהסלקום. אל תדאגו יש מלא הטבות, זה לא ייצא יקר" ו-"איזה פראיירית, היא שכחה את הסלקום שלה".
ההורים שהתלוננו הסבירו כי לקהל הצעיר שצפה במופע אין עדיין את היכולת להבחין בין פרסומות למופע אמנותי. אחת האמהות אמרה גם כי שילמה בעבור מופע אמנותי וקיבלה הצגה מסחרית.
ירון פלד מחברת "סולן הפקות" שהפיקה את הפסטיגל אמר כי "מדובר בנורמה בתחום, והמינון של הפרסומת היה נמוך יחסית. סלקום היתה החברה היחידה שקיבלה נוכחות בטקסט, וגם זה במידה מאוד מוגבלת". מחברת "סלקום" נמסר כי הם פעלו על פי המקובל בשוק.
מהמועצה לצרכנות נמסר כי: "זה אינו המקרה הראשון והמחוקק כבר נתן דעתו בעבר לנושא, ובפרסומת המכוונת לקטינים אסר ניצול לרעה של דמיונם ותמימותם של קטינים".
|
קישורים
|
|
|